۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱

نمایشگاه فروش بهاره در دهلران گشایش یافت

نمایشگاه فروش بهاره در دهلران گشایش یافت

دهلران - خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دهلران گفت: نمايشگاه فروش بهاره دهلران با هدف دسترسي مناسب شهروندان به كالاهاي مورد نياز ايام عيد وتنظيم بازار داير شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور هاشمی صبح سه شنبه در این آیین گفت: این نمایشگاه به مدت 10 روز در دو نوبت صبح و عصر پذیرای شهروندان دهلرانی است.

وی گفت: اقلام اساسی از جمله آجيل،مواد شوينده،پوشاک، مواد غذایی، خشکبار و کیف و کفش با تخفیف 10 تا 15 درصد در این نمایشگاه به مشتریان عرضه می شود.

هاشمی اظهار داشت: 100 غرفه دار از 12 استان كشور در اين نمايشگاه حضور دارند.

رئيس اداره صنعت،معدن وتجارت دهلران گفت: به منظور رفاه حال مردم و تنظیم بازار در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال آینده، بيش از 100 تن میوه و مرکبات در شهرستان توزیع می شود.

هاشمي افزود: اجراي طرح نظارتی ویژه کنترل و نظارت بر بازار در دهلران  از 15اسفند ماه سال جاری تا 25فروردین ماه اجرا می شود.

وي اظهار داشت: این کار با هدف تشدید کنترل و نظارت بر بازار و جلوگیری از گرانفروشی و برخورد با واحدهای صنفی متخلف درحال اجراست

هاشمی از شهروندان خواست که هرگونه تخلف گرانفروشی را به تلفن 124 و 0139 ستاد خبري اداره صنعت،معدن وتجارت دهلران ومدیریت بازرسی ونظارت اصناف اطلاع دهند.

کد خبر 2253911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha