۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۵۲

از دهم اسفندماه/

نمایشگاه های بهاره در شهرهای مختلف خراسان شمالی دایر می شود

نمایشگاه های بهاره در شهرهای مختلف خراسان شمالی دایر می شود

بجنورد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: نمایشگاه های بهاره عرضه کالاها و مایحتاج مردم از دهم اسفند ماه در بجنورد و سایر شهرهای این استان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی نیکدل شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از گشایش نمایشگاه بهاره عرضه محصولات و مایحتاج نوروزی مردم در بجنورد خبر داد و افزود: این نمایشگاه از دهم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی واقع در تخته ارکان دایر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه انواع کالاهای مورد نیاز مردم از قبیل پوشاک، خوار و بار، آجیل و شیرینی، کیف و کفش و ... در معرض بازدید و خرید عموم قرار داده می شود، اضافه کرد: تمامی کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصدی نسبت به بازار ارائه خواهد شد.

نیکدل با اشاره به استقبال کسبه و بازاریان بجنورد برای حضور در این نمایشگاه، افزود:تاکنون ۲۵۰ غرفه از نمایشگاه بهاره بجنورد به اصناف و تولیدکنندگان واگذار شده و هنوز هم مراجعه متقاضیان برای گرفتن غرفه ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در ادامه در مورد برگزاری نمایشگاه های بهاره در سایر شهرهای استان نیز اظهار داشت: از دهم اسفند افزون بر بجنورد، نمایشگاه های بهاره در مراکز سایر شهرستان های خراسان شمالی نیز دایر خواهد شد.

به گفته نیکدل نمایشگاه های بهاره در شهرهای مختلف خراسان شمالی از دهم اسفند تا نوزدهم این ماه به مدت ۱۰ روز دایر خواهد بود و شهروندان می توانند برای تأمین مایحتاج خود با تخفیف مناسب از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

کد خبر 2500824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha