۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۱۳

حاشیه های بازی پرسپولیس - صدرا/

روز زرد پرسپولیسی ها در قائمشهر/ سرخپوشان کارت باران شدند

روز زرد پرسپولیسی ها در قائمشهر/ سرخپوشان کارت باران شدند

قائمشهر - خبرگزاری مهر: اولین دیدار دوستانه تورنمنت سه جانبه سرداران شهید مازندران درحالی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، که تیم پرسپولیس به رغم پیروزی سه کارت زرد دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم پرسپولیس تهران و صدرای نکا با دو گل عباس محمد زاده در دیاق 55 و 73 به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

با آنکه از قبل از روزهای گذشته اعلام شد که هفت هزار بلیت در بازی بین پرسپولیس و صدرای نکا بفروش می رود اما بیش از سه هزار نفر برای تماشای بازی به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آمدند و سکوهای ورزشگاه 15 هزار نفری خالی مانده بود.

پرسپولیس تمام قوا به میدان آمد

تیم لیگ برتری پرسپولیس درحالی به مصاف تیم لیگ دسته سومی مازندرانی رفت که بجز سه بازیکن اصلی که به اردوی مازندران نیامده بودند، مابقی بازیکنان در ترکیب اصلی و ذخیره تیم حضور داشتند.

شعارهای سلطان سلطان و عقاب آسیا در ورزشگاه

تماشاگران مازندرانی با شعارهای علی دایی، سلطان، عقاب آسیا به تشویق سرمربی تیم پرسپولیس و امیر عابدزاده دروازه بان تیم پرداختند.

حضور جوانان معلول قائمشهری و طرفدار تیم پرسپولیس و علی دایی که با آمبولانس به ورزشگاه منتقل شده بود از حاشیه هایی این دیدار بود و مسئولان تیم پرسپولیس و صدرا با حضور این جوان به سمتش رفتند و از وی دلجویی کردند.

اخطار خلعتبری در دقایق اولیه ورود به زمین

نیمه اول این بازی که با نتیجه بدون گل پایان یافت و در نیمه دوم محمدرضا خلعتبری پس از چند دقیقه از ورود به زمین به دلیل اعتراض به رای داور، اولین کارت زرد تیم سرخپوشان را دریافت کرد.

کارت زرد عباس زاده پس از گل اول

همچنین یک دقیقه بعد از ثبت اولین گل بازی در دقیقه 10 نیمه دوم، محمد عباس زاده، زننده گل نیز با اخطار داور مواجه شد و کارت زرد دریافت کرد.

پیام صادقیان دیگر بازیکن تیم پرسپولیس نیز در دقایق پایانی نیمه دوم نیز به دلیل اعتراض به رای داور، سومین کارت زرد تیم پرسپولیس را دریافت کرد.

حضور مسئولان مازندرانی برای تماشای بازی تورنمنت سرداران چشمگیر بود و قضاوت داوران مازندران در این بازی از دیگر نکات قابل توجه بود که به اذعان تماشاگران، قضاوت خوبی را به نمایش گذاشند.

بازی دوم این تورنمت روز جمعه بین تیمهای پرسپولیس و نساجی قائمشهر برگزار می شود.

 
 

کد خبر 2254480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha