۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۱۱

تهیه آمپول ویژه برای رفع مصدومیت بازیکن پرسپولیس

تهیه آمپول ویژه برای رفع مصدومیت بازیکن پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از تهیه آمپول ویژه‌ای برای بهبودی مصدومیت محسن مسلمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حقیقت درباره بازیکنان مصدوم پرسپولیس که با این تیم به مازندران نرفته‌اند اظهار کرد: با این بازیکنان مرتب در تماس هستم. سید جلال حسینی و سید مهدی سید صالحی زیر نظر کلینیک باشگاه تحت فیزیوتراپی قرار دارند. محسن مسلمان هم آب درمانی می‌رود و دوچرخه می‌زند. قبل از اینکه در بیمارستان بستری بشوم با چند نفر از متخصصان مشورت کردم و قرار بر انجام تزریق یک داروی خاص شد که کمک خیلی زیادی می‌کند و امیدوارم با جواب دادن زانوی مسلمان به آن، او را در سه بازی پایانی کامل در اختیار داشته باشیم.

حقیقت تاکید کرد: تهیه این آمپول کمی سخت بود ولی خوشبختانه به من گفتند مسلمان از طریق یکی از دوستانش آن را تهیه کرده و قرار است از امارات برای او بیاورند.

همچنین کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه تمرینی ویژه‌ای را برای امید عالیشاه در نظر گرفته است تا از تکرار آسیب دیدگی وی جلوگیری کند. طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، قبل از سفر سرخپوشان به مازندران، با تصویربرداری‌هایی که انجام گرفت مشخص شد که پارگی عضله این بازیکن کاملا ترمیم شده است. عالیشاه در جریان بازی دوستانه برابر صدرا به میدان رفت اما کادر فنی پرسپولیس تمرین ویژه کششی را برای او در نظر گرفته است تا از تکرار این آسیب‌دیدگی جلوگیری شود. البته اثر بخشی این تمرینات به کمی زمان نیاز دارد که البته این مساله جدا از مساله آمادگی بدنی وی برای حضور در بازی‌ها خواهد بود.

هدف از این تمرینات بلندتر شدن عضلات همسترینگ است که در بازیکنان انفجاری مانند عالیشاه حجیم‌تر است.

کد خبر 2255082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha