۱۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲

مدیر شبکه یک در گفتگو با مهر:

شبکه یک بدترین ندارد/ به دست آمدن موفقیت در شرایط سخت

شبکه یک بدترین ندارد/ به دست آمدن موفقیت در شرایط سخت

مدیر شبکه یک در بازگویی ترین‌های این شبکه از دیدگاه خود به ذکر بهترین‌ها بسنده و اظهار امیدواری کرد این شبکه بدترینی نداشته باشد.

مهدی فرجی مدیر شبکه یک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد یک سال اخیر این شبکه اظهار کرد: به نظرم در سال 92 موفق عمل کرده‌ایم؛ مثلا برنامه‌های گفتگو محور جدیدی راه‌اندازی کردیم. برنامه «مناظره» یکی از این آثار بود، «خیابان ایران» در اواخر سال راه افتاد، «سین مثل سریال» را در طول سال داشتیم و برنامه علمی مثل «ثریا»، اقتصادی مثل «پایش» و «این شب‌ها» در حوزه معارفی با شکل و شمایل جدیدی به مخاطبان ارائه شد.

وی افزود: ما در زمینه مستندهای اجتماعی برنامه‌های خوبی داشتیم و تا حدودی رضایت بینندگان را جلب کردیم. در ساختار نمایش هم همینطور و سریال‌های موفقی مثل «پایتخت2»، «کلاه پهلوی»، «دودکش» و «بچه‌های نسبتا بد» را داشتیم. این موضوع نشان می‌دهد الحمدالله شبکه یک در مجموعه ساختارها توانسته است موفق عمل کند.

مدیر شبکه یک با اشاره به اینکه این موفقیت‌ها در شرایط سختی به دست آمده است، یادآور شد: بهترین برنامه گفتگو محورمان را «پایش» می‌دانم،‌ بهترین سریال ما «پایتخت2» بود و بهترین برنامه مستند از نظر من «خاطراتی برای تمام فصول» مرتبط با جانبازان شیمیایی به حساب می‌آید.

فرجی در پاسخ به اینکه آیا بدترینی هم در یک سال اخیر به ذهنتان می‌رسد،‌ گفت: انشالله بدترین نداشته باشیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا برای «خیابان ایران» از مجریان شبکه 2 استفاده کرده‌اند، توضیح داد: ما برای حضور عبدالله روا در این برنامه هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم و مجوز گرفته‌ایم تا او اجرا داشته باشد.

کد خبر 2254819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha