۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۲۱:۵۰

کرانچار پس از پیروزی سپاهان:

اعتقاد داشتیم می‌توانیم برنده شویم/ عملکرد بازیکنانم سزاوار تعریف است

اعتقاد داشتیم می‌توانیم برنده شویم/ عملکرد بازیکنانم سزاوار تعریف است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی تیمش برابر الهلال عربستان گفت: بازیکنانم در این دیدار نمایش خوبی داشتند و سزاوار تعریف هستند.

به گزارش خبرنگار مهر از اصفهان، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی 3 بر 2 چهارشنبه شب تیمش برابر الهلال عربستان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: طبق نویدی که داده بودیم بازی خیلی سختی بود و با وجود اینکه ما وزنه سختی را به دوش می کشیدیم شرایط آب و هوایی هم کاری کرده بود که شرایط کاملا علیه ما باشد. سزاوارانه توانستیم گل اول بازی را به ثمر برسانیم اما تیم الهلال با فشار زیادی که روی تیم ما آورد توانست به دو گل برسد و به ما اجازه ندهد که نیمه اول را با برد یا تساوی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داشتیم که می توانیم بازی را برگردانیم. به همین دلیل یکسری اصلاحاتی را بین دو نیمه انجام دادیم و بالاخره بازی را به جریانی که می خواستیم کشاندیم و خوشبختانه بازی ابتدا به تساوی کشیده شد و در نهایت هم به پیروزی رسیدیم. ضمن اینکه چندین موقعیت دیگر هم داشتیم. پنالتی که عقیلی خراب کرد باعث شد روحیه ما کمی دچار مشکل شود اما بازهم با امیدی که پیشه گرفتیم جواهیر سوکای بازیکن تازه از بند مصدومیت رها شده ما توانست با یک ضربه جانانه دروازه الهلال را باز کند و ما را برنده بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: بازی امروز سزاوار تعریف از بازیکنان خودم و حریف بود. اما اول باید به بازیکنان خودم تبریک بگویم. پیشاپیش فکر می کنم این پیروزی نتیجه زحمت متقابلی است که بازیکنان ما برای این بازی کشیدند که در زمین خود پیروز باشند.

زلاتکو کرانچار در مورد اظهار نظر سامی جابر که جریان بازی را به سود الهلال عنوان کرده بود گفت: احتمالا ایشان بازی دیگری را نظاره می کردند. ایشان حق دارند در مورد بازی نظر دهند اما حقیقت چیز دیگری است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اشتباهاتی که مدافعانش داست گفت: درست است که ما ملی پوشان زیادی در دفاع داریم اما شما امروز دیدید که بازیکن شوتزن تیم حریف(تیاگو) که واقعا شوت های برزیلی می زند نتوانست کار زیادی را انجام دهد و مدافعان ما جلوی کار کردن این بازیکن را گرفتند و در بازی او اخلال ایجاد کردند.

وی در مورد گل هایی که تیمش زد گفت: ما پیش بینی کرده بودیم که با توجه به شرایط آب و هوایی و لغزندگی زمین می توانیم از راه شوت به گل برسیم. به همین خاطر روی این تاکتیک برنامه ریزی کردیم. به همین خاطر سوکای را وارد زمین کردیم تا بتوانیم از قدرت شوتزنی وی استفاده کنیم.

 

کد خبر 2255419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha