۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۲۱:۵۴

سامی الجابر:

نتیجه بازی منصفانه نبود/ سپاهان افت کرده است

نتیجه بازی منصفانه نبود/ سپاهان افت کرده است

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربسان گفت شکست مقابل سپاهان منصفانه نبود و این تیم شایسته باخت 3 بر 2 نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الهلال امروز چهارشنبه در گروه D رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه وفولادشهر اصفهان با نتیجه 3 بر 2 مقابل سپاهان تن به شکست داد.

"سامی الجابر" در نشست خبری پایان بازی گفت: حداقل نتیجه این بازی مساوی بود. ما شانس‎های زیادی در این بازی داشتیم اما دو گل از روی ضربات از راه دور و اشتباهات فردی دریافت کردیم. ضمن اینکه هوا برای این بازی ایده آل نبود اما همچنان من به تیمم افتخار می کنم. ما چهار بازی دیگر تا آخرین بازی مرحله گروهی در پیش داریم و می‎توانیم نتیجه بگیریم.  همچنان تکرار می‌کنم باخت 3 بر 2 حق ما نبود.

سرمربی تیم فوتبال الهلال در مورد ضعف خط دفاعی این تیم گفت: تیم ما در نیمه نخست می‎بایست سه گل می‎زد. دو گل به ثمر رساندیم و یکی را هم به تیر زدیم.  همچنین چند موقعیت تک به تک از دست دادیم. روی ضربات کرنر هم شانس‎هایی داشتیم. 70 درصد دو نیمه دست ما بود اما این را بگویم که سپاهان، سپاهان گذشته نبود. از دو سال پیش که ما با این تیم بازی کردیم خیلی افت کرده بود.

وی در خصوص میزبانی سپاهان افزود:همانطور که در کنفرانس خبری قبل از بازی هم گفتم، شرایط میزبانی خیلی خوب بود و ما از سپاهانی‌ها آنها تشکر می‌کنیم.

سامی الجابر پیرامون غیبت بازیکن کره ای تیمش گفت: اگر "کواک تائه هوی" مصدوم نشده بود در این بازی می‎توانست به ما کمک کند. اما متاسفانه این بازیکن مصدوم شد و مصدومیت او هم جدی است.

 سرمربی الهلال قبلا گفته بود یاسر القحطانی باید از فوتبال کناره گیری کند. یک خبرنگار نظر وی را در این مورد پرسید. سامی الجابر در این خصوص گفت: ایشان در نیمه نخست خوب بازی کرد و چند موقعیت خوب هم داشت. نظر من این بود که در نیمه دوم وی را تعویض کنم و یک بازیکن جوان تر به جای او به میدان بفرستم. اما هنوز سر حرف اولم هستم و می گویم او باید از فوتبال کناره گیری کند.

 

کد خبر 2255418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha