۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵

محمد شلهوب:

سپاهان به هدف خود مقابل الهلال رسید/گروه سختی داریم

سپاهان به هدف خود مقابل الهلال رسید/گروه سختی داریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: سپاهان به هدف خود مقابل الهلال رسید و توانست 3 امتیاز این مسابقه را ازآن خود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شلهوب شامگاه چهارشنبه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: بازی سختی مقابل سپاهان برگزار کردیم زیرا سپاهان تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود و برای پیروزی به مصاف الهلال آمده بود.

وی افزود: سپاهانی‌ها در صدد پیروزی در این بازی بودند و به هدف خود رسیده و توانستند 3 امتیاز مسابقه را ازآن خود کنند و من به آنها تبریک می‌گویم.

هافبک تیم الهلال عربستان با بیان اینکه الهلال نیز در این بازی خوب بازی کرد، بیان داشت: ما نیز می‌توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم اما از شانس‌های خود استفاده نکرده و متحمل شکست شدیم.

وی درباره تیم صعود کننده این گروه به مرحله بعد گفت: به نظر من هر 4 تیم در این مسابقات شانس دارند زیرا همه تیم‌های قدرتمند هستند و با یکدیگر بازی دارند.

محمد شلهوب ادامه داد: به نظر من این گروه سخت‌ترین گروه آسیا به شمار می‌رود و همه در آن شانس صعود دارند اما امیدوارم که تیم صعود کننده به مرحله بعد رقابت‌ها، سپاهان باشد.

 

کد خبر 2255456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha