۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

شجاع خلیل‌زاده:

بازیکنان الهلال بعد از گلزنی بازی را تمام شده تصور کردند/ باید الاهلی را هم ببریم

بازیکنان الهلال بعد از گلزنی بازی را تمام شده تصور کردند/ باید الاهلی را هم ببریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان الهلال بعد از گلزنی عروسی به راه انداختند و به گونه‌ای رفتار کردند که انگار بازی تمام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شجاع خلیل‌زاده شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی سپاهان مقابل الهلال عربستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و امیدوار هستم که در ادامه نیز حریفان ما امتیاز از دست دهند تا از گروه خود صعود کنیم.

وی افزود: با این پیروزی شرایط ما بسیار خوب شد و به نظر من کسب نتیجه در بازی دیگر باعث شد که شرایط ما بهتر شود و امیدوارم که در ادامه نیز وضعیتمان بهبود یابد.

مدافع تیم سپاهان اصفهان با اشاره به بازی بعدی تیمش در اصفهان تصریح کرد: ما باید در بازی بعدی مقابل الاهلی عربستان به پیروزی برسیم تا اینگونه شرایط امتیازی خود را بهبود بخشیده و بالا رویم، هرچند که همه تیم‌های گروه ما شرایط بسیار خوبی دارند.

وی بیان داشت: اگر در این بازی باران نبود، وضعیت بازیکنان ما بهتر می‌شد و ما بهتر بازی می‌کردیم اما بارش باران به ضرر سپاهان تمام شد.

خلیل‌زاده با اشاره به حواشی ایجاد شده توسط الهلال عربستان خاطرنشان کرد: آنها وقتی گل دوم را به ثمر رساندند، عروسی به راه انداختند اما به هر حال ما به پیروزی رسیدیم و نشان دادیم که شایسته برد هستیم.

 

کد خبر 2255440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha