۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۵۶

امید ابراهیمی:

باد و باران به ضرر تیم سپاهان بود/ برای صعود به دور بعد امیدوار شدیم

باد و باران به ضرر تیم سپاهان بود/ برای صعود به دور بعد امیدوار شدیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: باد و باران در دیدار سپاهان مقابل الهلال عربستان به ضرر تیم سپاهان بود اما این بازی را با پیروزی پشت‌سر گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل الهلال عربستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره عملکرد تیمش در این مسابقه اظهار داشت: ما در این مسابقه بازی سختی پیش‌رود داشتیم و در نیمه نخست بازی 2 گل دریافت کردیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته و از شانس‌های خود استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: در نیمه دوم این بازی یک پنالتی از دست دادیم اما در نهایت تلاش کرده و در دقایق پایانی گل زدیم تا امتیاز بگیریم و با این وضعیت شرایط ما بسیار خوب شده و توانستیم با کسب 3 امتیاز، به بازی‌ها بازگردیم.

هافبک تیم سپاهان با اشاره به باخت تیمش در بازی نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در این بازی تحت فشار بودیم و در ابتدا غافلگیر شدیم اما بعد از آن با توجه به اینکه برای 3 امتیاز بازی می‌کردیم، تلاش کرده و بار دیگر گل زدیم و به هواداران یک برد تقدیم کردیم.

وی گفت: ما تجربه بازی در این شرایط و هوای بارانی را نداشتیم و باید برای پاس دادن بسیار دقت می‌کردیم زیرا زمین بازی بسیار لغزنده بود و نمی‌توانستیم تاکتیک‌های خود را پیاده کنیم، ضمن اینکه در نیمه نخست باد هم به ضرر ما بود.

ابراهیمی درباره دریافت دو گل از نقطه پنالتی در این بازی اضافه کرد: به هر حال در نیمه نخست باد بسیاری می‌وزید و این مسئله کار را برای ما دشوار کرده بود و به همین دلیل از روی نقطه کرنر گل به ثمر رسید.

 

کد خبر 2255457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha