۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹

جواهیر سوکای:

قول داده بودم که برای سپاهان گلزنی کنم/ گلم را به هواداران تقدیم می‌کنم

قول داده بودم که برای سپاهان گلزنی کنم/ گلم را به هواداران تقدیم می‌کنم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم آلبانیایی تیم سپاهان اصفهان گفت: من قول داده بودم که برای سپاهان گلزنی کنم و خوشحال هستم که در این بازی به قولم عمل کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواهیر سوکای شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل الهلال عربستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازی بسیار سخت بود زیرا الهلال تیم بسیار قدرتمندی به شمار می‌رفت و برای کسب نتیجه در این مسابقه به میدان آمده بود.

وی افزود: شرایط جوی زمین نیز کار را برای ما دشوار کرده بود اما با این حال خوشحال هستم که در این دیدار نتیجه گرفته و توانستیم به پیروزی برسیم.

مهاجم تیم سپاهان با بیان اینکه دیدار با الهلال عربستان تنها شانس ما به شمار می‌رفت، بیان داشت: باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم زیرا این تنها شانس ما بود و اگر شکست می‌خوردیم، شرایط بد می‌شد و امیدوارم که در بازی آینده نیز شرایط ما بهبود یابد.

وی با اشاره به قولی که برای گلزنی در این بازی داده بود، گفت: من قول داده بودم که در این بازی گل بزنم و خوشحال هستم که به قول خود عمل کرده و توانستم در این مسابهق گل بزنم.

سوکای اضافه کرد: گفته بودم که اگر گل نخست را بزنم، گل‌های بعدی را نیز به ثمر می‌رسانم و امیدوارم اینگونه شود و شرایط من در ادامه بهتر شود؛ من این گل را برای هواداران به ثمر رساندم زیرا آنها از من بسیار حمایت کردند و در این باران به ورزشگاه فولادشهر آمدند.

 

 

کد خبر 2255459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha