۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۵۱

هادی عقیلی:

باید در زدن پنالتی بیشتر دقت می‌کردم/ بهانه نمی‌آورم

باید در زدن پنالتی بیشتر دقت می‌کردم/ بهانه نمی‌آورم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: باید در زدن پنالتی بیشتر دقت می‌کردم و با دقت بیشتری این توپ را به ثمر می‌رساندم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی عقیلی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل الهلال عربستان با اشاره به عملکرد سپاهان در این بازی اظهار داشت: ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم بازی پنالتی مسابقه توسط من از دست رفت و پس از آن نیز تیم الهلال فشار آورد اما خوشحالم که نتیجه نگرفت.

وی افزود: شرایط جوی بسیار خوبی در مسابقه حاکم نبود اما خوشحالم که یک دیدار تماشاگر پسند در این بازی به نمایش گذاشتیم.

مدافع تیم سپاهان اصفهان درباره اشتباهاتش در این بازی تصریح کرد: به هر حال این مسابقه بازی اشتباهات بود اما ما به دنبال کسب نتیجه و پیروزی بودیم و همه گل‌های دریافت شده ما روی ضربات ایستگاهی بود اما با این پیروزی شرایط ما بهتر شده و در کورس ماندیم.

وی با اشاره به اشتباهات مدافعان سپاهان در دو گل دریافت شده اظهار داشت: بدون شک گل‌های دریافت شده به دلیل اشتباهات صورت گرفت و ما از روی ضربات ایستگاهی که نقطه قوت الهلال به شمار می‌رود، گل دریافت کردیم.

عقیلی به پنالتی از دست رفته‌اش در این مسابقه اشاره کرد و گفت: من پنالتی را خیلی بد زدم و بهانه نمی‌آورم که به دلیل لغزنده بودن زمین بد زدم زیرا باید بهتر می‌زدم و مراعات می‌گردم اما به هر حال بازیکنان دیگر نیز پنالتی از دست می‌دهند، هرچند که زمین هم بسیار متفاوت شده بود.

وی خاطرنشان کرد: تماشاگران با این حال مرا حمایت کرده و تشویق کردند و از آنها به دلیل تشویقی که از من به عمل آوردند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 2255458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha