۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

سعادت خواستار شد:

احداث كمربندي دوم اروميه ضروري است/لزوم توسعه شهر ارومیه

 احداث كمربندي دوم اروميه ضروري است/لزوم توسعه شهر ارومیه

ارومیه – خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان غربی گفت: اداره كل راه و شهرسازي استان مطالعات مربوط به احداث كمربندي دوم شهر اروميه را آغاز كند زیراكمربندي موجود پاسخگوي نيازهاي موجود در بخش حمل و نقل شهري نيست.

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی سعادت چهارشنبه شب در آیین بهره برداری از فاز اول تقاطع عیر همسطج امامت در ارومیه ضمن تقدير از زحمات و تلاش هاي مجموعه مديريت شهري و دست اندركاران پروژه تقاطع غيرهمسطح امامت اظهارداشت: توسعه شهر اروميه بعنوان يك شهر زنده و پويا در منطقه شمال غرب كشور، همچنان بايد تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: توسعه و ترقي يك شهر بايد متناسب با نيازهاي آن پيش رود و خود را با وضعيت جديد شهر سازگار سازد چرا كه در اين صورت است كه آسايش و آرامش شهروندان تامين و همچنين به نيازهاي آنان پاسخ داده خواهد شد.

سعادت با بيان اينكه امروز در بحث شهرسازي به دستاوردهاي فني و مهندسي خوبي رسيده ايم، ادامه داد: بايد با بكارگيري تجربيات موجود و با استفاده از دانش فني مهندسان داخلي، گام هاي بلندتري در مسير رسيدن به توسعه پايدار و همچنين ارائه خدمات بهينه به شهروندان برداريم.

اثربخش بودن مديريت متمركز شهري به همراه حمايت و پشتيباني شوراي اسلامي شهر

استاندار آذربايجان غربي همچنين گفت: مديريت متمركز و يكپارچه شهري به همراه حمايت و پشتيباني شوراي شهر فعال و خوش فكر مي تواند مسير جذب سرمايه گذاري ها را در جهت تحقق اهداف توسعه و شكوفايي شهرها هموار سازد كه ما اين مساله را خوشبختانه در شهر اروميه شاهد هستيم و اميدواريم شاهد تداوم آن باشيم.

سعادت با بيان اينكه شوراي اسلامي شهر در حقيقت اتاق فكر شهر و شهرداري به شمار مي‌رود، افزود: اعضاي شوراي اسلامي شهر اروميه توانسته اند با اتحاد و همدلي، نيازها و ملزومات و همچنين مسائل و مشكلات شهري را شناسايي كنند و براي مرتفع نمودن آنها برنامه ريزي هاي لازم را انجام دهند كه اين مساله موجب مسرت است و بايد الگويي براي ساير شهرهاي استان باشد.

شهيد مهدي باكري بايد بعنوان يك الگو مورد توجه مديران و مسئولان قرار گيرد

وي در بخش ديگري از سخنان خود با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان باكري نيز گفت: شهيد مهدي باكري انساني وارسته، رئوف، تلاشگر و مردم دوست بود كه مدتي را نيز در كسوت شهردار اروميه فعاليت نمود و كارنامه درخشاني را از خود در اين مدت به يادگار گذاشت كه بايد بعنوان يك الگو مورد توجه مديران و مسئولان قرار گيرد.

استاندار آذربايجان غربي یاد آور شد: از جمله خدمات ارزنده و ماندگار اين شهيد بزرگوار و والامقام، دوران خدمت ايشان بعنوان مسئول جهاد سازندگي منطقه سرو اروميه بود كه در اين مدت توانست كارهاي ماندگاري مانند احداث مدرسه در تمام روستاهاي آن منطقه را انجام دهد.

وي اضافه کرد: نيروهاي انقلابي در طول دوران انقلاب اسلامي با الهام از مكتب امام راحل و شهداي والامقام اثبات کرده اند كه در هر عرصه اي وارد شوند دچار تزلزل نخواهند شد و با تكيه بر امكانات موجود در جهت سازندگي كشور گام برخواهند داشت و امروز نيز در عرصه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي پيشگام خواهند بود.

حجت الاسلام سيدمهدي قريشي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه نيز در اين مراسم از تلاشگران و دست اندركاران پروژه تقاطع غيرهمسطح امامت قدرداني نمود و گفت: بنا به فرموده اهل بيت عصمت و طهارت(ع) آنان كه با نيتي الهي به فكر آسايش و آرامش مردم هستند نزد خداوند متعال ماجور هستند و مشمول الطاف الهي خواهند بود.

وي همچنين ياد و خاطره شهداي اسلام و انقلاب بويژه شهيدان مهدي و حميد باكري را گرامي داشت و گفت: شهدا شايسته ترين الگوي خدمتگزاري مخلصانه مي باشند و حركت در مسير صحيح خدمت رساني به مردم را به ما آموخته اند.

در ادامه اين مراسم از تلاشگران و مجريان "پروژه تقاطع غيرهمسطح امامت" با اهداي لوح و هدايايي تجليل شد.

کد خبر 2255453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha