۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۴۵

دایی پس از شکست برابر نساجی:

بازیکنان پرسپولیس ضعیف عمل کردند/ صادقیان مصدوم بود

بازیکنان پرسپولیس ضعیف عمل کردند/ صادقیان مصدوم بود

قائمشهر - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم پرسپولیس بعد از شکست تیمش برابر تیم نساجی قائمشهر در تورنمنت سرداران شهید مازندران، عملکرد شاگردانش را در این بازی ضعیف دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر تیم نساجی قائمشهر در تورنمنت سرداران شهید مازندران در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازیکنان تیم تا حدی ضعیف عمل کردند که نتوانیم در این بازی به نتیجه دلخواه کسب کنیم.

وی با بیان اینکه نفرات این تیم برابر نساجی بازی موقعیت‌های گلزنی بسیار خوبی را از دست داد، افزود: برای ما در بازی‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست بلکه محک زدن نفرات و ارزیابی سیستم و تاکتیک‌های موردنظر در اولویت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تیم نساجی مازندران هم اظهار کرد: تیم نساجی مازندران هم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت، البته آنها در نیمه اول فشرده و کمی بسته بازی می‌کرد.

دایی یادآور شد:  در مجموع به اهدافی که در اردوی مازندران مدنظرمان بود، دست یافتیم. دو بازی تدارکاتی خوب را انجام دادیم و در چمن مصنوعی تمرین و بازی کردیم تا برای بازی با داماش که درچمن مصنوعی برگزار می‌شود، مشکلی نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: در این اردو نفرات و تاکتیک‌های مدنظرمان را مورد ارزیابی قرار دادیم و بازیکنان در آمادگی خوبی قرار گرفتند. اینجا هواداران هم استقبال بسیار خوبی از تیم پرسپولیس داشتند و از نظر روحی نیز در شرایط خوبی قرار گرفتیم. در مجموع باید از مسئولان برگزاری این تورنمنت، هواداران و تیم‌های حاضر در این مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که پیام صادقیان در بازی مقابل صدرای نکا دو پاس گل داد اما چرا مقابل نساجی به میدان نرفت، گفت: پیام در بازی قبلی دچار مصدومیتی شد و ما ریسک نکردیم و به همین دلیل به او بازی ندادیم تا مشکلی برایش بوجود نیاید.

سه تیم در تورنمنت سرداران شهید مازندران رقابت دارند که بازی اول با برتری 2 بر صفر تیم پرسپولیس برابر صدرای نکا و بازی دوم با پیروزی یک بر صفر نساجی قائمشهر مقابل پرسپولیس همراه شد.

کد خبر 2256208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha