۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۵۴

تصادف اراك – ازنا 13 کشته و مجروح بر جای گذاشت

تصادف اراك – ازنا 13 کشته و مجروح بر جای گذاشت

اراک - خبرگزایی مهر: برخورد يك دستگاه خودرو پژو پارس با يك دستگاه خودرو پژو 405 در محور اراک - ازنا، 5کشته و 8 مجروح بر جای گذاشت.

رئیس مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان مركزي با اعلام این خبر در گفتگو با مهر افزود: اين حادثه دلخراش در ساعت 19:48 دقيقه روز جمعه مورخ  در گردنه قاقان در محور ازنا – اراك اتفاق افتاد.

قنبر فراهانی گفت: در ساعت 19:50 دقيقه روز جمعه از طريق تماسهاي مردمي به مركز اطلاع رساني اورژانس شازند گزارش شد كه يك تصادف در گردنه قاقان اتفاق افتاده است كه تعداد مصدومين اين سانحه زياد و حال مصدومين وخيم گزارش شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تعداد بالاي مصدومين بلافاصله چهار آمبولانس امدادي اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند كه بعد از رسيدن بر بالين مصدومين به همراه يك واحد امدادي هلال احمر، ضمن ترياژ و مديريت صحنه به ارائه خدمات اورژانس پيش بيمارستاني و مصدومين پرداختند و مصدومين حادثه به بيمارستان حضرت ولي عصر(عج) منتقل شدند.

فراهاني در ادامه اذعان داشت: اين حادثه هشت مصدوم و پنج كشته داشت و اين زنگ خطري است كه با توجه به شروع سال جديدي و آغاز سفرهاي نوروزي قبل از هر سفر از ايمن بودن وسيله نقليه خود اطمينان كامل داشته باشيم و به تمام نكات ايمني كه براي يك مسافرت ايمن لازم است توجه كامل کنیم.

برابر گزارش مركز فرماندهي و كنترل فرماندهي پليس استان دو دستگاه خودروي سواري پژو كه از شهر اراك به سمت ازنا در حال حركت بوده‌اند با يكديگر برخورد کرده‌اند.

كارشناس پليس‌راه علت اين سانحه را تجاوز به چپ يكي از خودروها نسبت به ديگر خودروي سواري اعلام كرد.

کد خبر 2256856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کریم IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      0 0
      جاده مرگ