۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۵۲

حسینی‌زاد به مهر خبر داد:

«ویروس»‌ از امروز در بازار نشر تکثیر می‌شود/«موبایل» مجوز گرفت

«ویروس»‌ از امروز در بازار نشر تکثیر می‌شود/«موبایل» مجوز گرفت

محمود حسینی‌زاد از انتشار و عرضه ترجمه نمایشنامه «ویروس» نوشته آلبرت اوستر مایر در بازار نشر خبر داد.

محمود حسینی‌زاد مترجم در گفتگو با خبرنگارم مهر، گفت:‌ نمایشنامه «ویروس» اثری از آلبرت اوستر مایر و یک نمایشنامه کوتاه است. این کتاب، یک اثر مدرن و در واقع یک مونولوگ است. طرح این نمایشنامه هم درباره فردی است که کارگزار بورس است و مبدل به رایانه متحرک شده است. یکی از صفات رایانه‌ها، ویروس گرفتن آن‌هاست که این شخصیت هم چون مانند رایانه‌هاست، ویروس می‌گیرد و مبتلا می‌شود.

وی افزود: ترجمه این نمایشنامه را به نشر نیلا سپرده بودم که توسط این ناشر چاپ شده و قرار است از امروز در بازار نشر عرضه شود.

این مترجم درباره آثار دیگرش گفت: مجموعه داستان «موبایل» نوشته اینگو شولتسه نیز کتاب دیگری بود که چندی پیش، ترجمه آن را به انتشارات افق سپردم. این کتاب به تازگی مجوز چاپ گرفته و امیداورم تا نمایشگاه کتاب تهران، منتشر شود.

حسینی‌زاد گفت: «آقای آدامسون» اثر اورس ویدمر هم کتاب دیگری بود که آن را ترجمه کردم. این رمان سرگذشت پسربچه‌ای است که با یک مرد مرموز بزرگسال برخورد می‌کند و دیدار با این مرد در زندگی‌اش تاثیر زیادی می‌گذارد. به تازگی طرح جلد این کتاب را برایم فرستاده‌اند و به نظرم مجوز چاپ را هم دریافت کرده باشد.

کد خبر 2257941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha