۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲

سرمربی الجزیره مطرح کرد:

باید فشار حملات استقلال را کنترل کنیم/ این بازی متفاوت است

باید فشار حملات استقلال را کنترل کنیم/ این بازی متفاوت است

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات می گوید تیم فوتبال استقلال در دقایق ابتدایی هر مسابقه فشار زیادی به حریفانش وارد می کند و به همین خاطر بازیکنان تیم الجزیره باید این فشار را کنترل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، والتر زنگا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران با الجزیره امارات که ظهر امروز دوشنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما سه بازی مختلف با سه تیم متفاوت و ترکیب ها و تاکتیک های مختلفی انجام داده ایم ولی بازی با استقلال بسیار متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: چه در ابوظبی بازی کنیم و چه در تهران، به تیم استقلال احترام زیادی می گذارم. ما در مسابقه قبلی در جام حذفی امارات موفق شدیم تیم الظفره را شکست بدهیم با این حال بازی در ورزشگاه آزادی برابر استقلال متفاوت است.

سرمربی تیم فوتبال الجزیره در ادامه در پاسخ به این سئوال که با وجود شکست استقلال در دیدار گذشته و پیروزی شما در دیدار اخیر کار راحت تری خواهید داشت، گفت: من در رختکن برای بازیکنانم یک قانون دارم و آن این است که آنها نباید به گذشته و آینده فکر کنند. بازیکنان باید روی زمان حال تمرکز کنند و حالا هم این بازی برای ما از هر چیزی مهمتر است.

زنگا ادامه داد: با شناختی که از استقلال دارم می دانم این تیم در دقایق ابتدایی فشار زیادی به حریفانش می آورد. ما باید طوری بازی کنیم که فشار استقلال را کنترل کنیم.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه برای کدام تیم ها شانس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قائل است، گفت: من اینجا نیستم که بخواهم چیزی را پیش بینی کنم. در لیگ قهرمانان آسیا هر تیم 6 بازی انجام می دهد و اینکه چه اتفاقاتی می افتد معلوم نیست. من اهل این نیستم که بخواهم با پیش بینی هایم به شرایط موجود هیجان بدهم. تمام تمرکز ما روی بازی با استقلال است.

سرمربی الجزیره به مشکلات این تیم در روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: ما چند روز است که مدام در هواپیما و اتوبوس هستیم و از این نظر بازیکنانم تحت فشار قرار دارند. ما مدتهاست که به خانه هایمان نرفتیم و بیشتر در اردو بودیم به همین دلیل نمی توانم بگویم در پایان مسابقات چه اتفاقی می افتد.

خبرنگاری از زنگا پرسید با توجه به فشاری که تیم شما در روزهای گذشته متحمل شده آیا برای بازی با استقلال مصدوم یا محرومی دارید یا خیر؟ سرمربی الجزیره در این خصوص گفت: منظور من از فشار این نبود که بازیکنانم مصدوم شده اند. چنین فشارهایی در فوتبال طبیعی است و من خوشحالم که بازیکنانم به خاطر بازی های مداوم این فشار را تجربه کرده اند. می خواهیم جلوی استقلال که یکی از تیم های بزرگ ایران و آسیاست و استادیوم خوبی دارد عملکرد قابل توجهی داشته باشیم.

وی افزود: هدف من این نیست که اسمم در تاریخ ثبت شود و بعدا بگویند زنگا در تهران استقلال را شکست داد یا در ازبکستان بنیادکار را. هدف من بلندمدت است و به چیزهای بزرگتر فکر می کنم.

در این نشست خبری سالم مسعود بازیکن تیم الجزیره هم حضور داشت. وی درباره دیدار با استقلال گفت: شناخت خوبی از استقلال داریم و تلاش می کنیم برابر این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم. درست است که استقلال در دیدارهای گذشته اش گل خورده ولی این تیم خط میانی و خط حمله قدرتمندی دارد و از این نظر خطرناک است.

تیم های فوتبال استقلال ایران و الجزیره امارات فردا سه شنبه در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2258124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha