۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶

کلهر در گفتگو با مهر:

بازیکنان پایه راه‌آهن گناهی نکرده‌اند/ امیدوارم مشکلات مالی حل شود

بازیکنان پایه راه‌آهن گناهی نکرده‌اند/ امیدوارم مشکلات مالی حل شود

مدیر آکادمی باشگاه راه آهن سورینت گفت: بازیکنان و اعضای کادر تیم‌های پایه راه آهن گناهی نکرده‌اند. من از مسئولان خواهش می‌کنم قبل از اتمام سال مشکلات مالی آنها را رفع کنند.

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مشکلات مالی که باشگاه راه آهن با آن روبرو است اظهار کرد: آکادمی باشگاه راه آهن یکسال و نیم است که در بین آکادمی تیم‌های لیگ برتری جزو بهترین‌ها قرار دارد. ما در باشگاه کارهای زیربنایی زیادی انجام دادیم که با سفر به پرتغال و اسپانیا و بازدید از چند باشگاه شروع شد. هدف ما این بود که از آکادمی‌ کشورهای صاحب سبک فوتبال الگوبرداری کنیم و در همین زمینه طرح و برنامه خوبی تدارک دیدیم.

وی افزود: کادر فنی تیم‌های پایه خود را از بهترین نفرات ممکن انتخاب کردیم و در این بخش پیشرفت زیادی داشتیم تا جایی که ثمره آن حضور حداقل 10 بازیکن در رده‌های سنی مختلف در تیم‌های ملی است. ما با کمترین هزینه بهترین بهره‌برداری را از تیم‌های پایه داشتیم و در تمام رده‌ها، در کورس قهرمانی قرار داریم.

مدیر آکادمی فوتبال راه آهن خاطرنشا کرد: تمام بازیکنان راه آهن در همه رده های سنی، سرمایه‌های این باشگاه هستند. ما به خاطر جوانگرایی در راه آهن کاهش سه، چهار میلیاردی هزینه‌ها را داشتیم ولی متاسفانه الان از نظر مالی دچار مشکل شده‌ایم. حیف است این سرمایه‌های باشگاه رها شوند. با احتساب اعضای کادر فنی و مسئولان تیم‌ها، در راه آهن برای 250 نفر کار آفرینی شده است ولی آنها در آستانه سال نو دچار مشکل مالی هستند.

کلهر تاکید کرد: بازیکنان و اعضای کادر تیم‌های پایه راه آهن گناهی ندارند. من از مسئولان خواهش می‌کنم مشکلات مالی آنها را رفع کنند. حیف است که بازیکنان مستعد تیم‌های پایه راه آهن رها شوند و به راه‌های دیگر کشیده شوند. هر کدام از این بازیکنان می‌توانند با قراردادهایشان خرج 10 خانواده را بدهند. به همین خاطر خواهش می‌کنم مسئولان به وضعیت مالی آنها رسیدگی کنند تا زحماتشان هدر نرود.

 

 

کد خبر 2258152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha