۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۳۹

شائقی اعلام کرد:

کسری پرداختی بازنشستگان اردبیل تامین شد

کسری پرداختی بازنشستگان اردبیل تامین شد

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیر دفتر بودجه استانداری اردبیل گفت: کسری پرداختی بازنشستگان سال های 91 و 92 تامین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود شائقی ظهر سه شنبه در آخرین جلسه شورای اداری اردبیل در سال جاری تصریح کرد: 65 میلیارد ریال اعتبار کسری پرداختی مطالبات بازنشستگان در استان اردبیل شناسایی شده بود که طی هفته های اخیر تامین آن قطعی شده است.

وی با بیان اینکه تامین این مبلغ به دلیل تامین بخشی از اعتبارات کشوری است، اضافه کرد: با پیگری مکرر استانداری اردبیل این کسری تامین شده و امید می رود در روزهای پایانی سال پرداخت شود.

وی در خصوص اعتبارات سایر نیز اضافه کرد: کسری اعتبارات سایر به مبلغ 70 میلیارد ریال نیز تامین و در روزهای آتی پرداخت می شود.

شائقی  تصریح کرد: تامین حقوق کارکنان قراردادی و کسری اعتبار برخی دستگاه ها در دستور کار قرار گرفته و پیش بینی می شود بتوان تا پایان سال مبلغ اعتباری این بخش را نیز تامین کرد.

مدیر دفتر بودجه استاندار در خصوص اعتبارات عمرانی اضافه کرد: استانداری اردبیل پیگیر تخصیص اعتبار عمرانی دستگاه ها است تا بتوان از طریق آن مطالبات پیمانکاران را تصفیه کرد.

شناسایی آیین نامه های مزاحم توسط ادارات

در این جلسه همچنین استاندار اردبیل با بیان اینکه در سال جاری حماسه اقتصادی به شکلی که مورد نظر مقام معظم رهبری بود محقق نشده است، اضافه کرد: برای تحقق آن طرحی مبنی بر شناسایی آیین نامه های مزاحم توسط هر اداره اجرا می شود.

مجید خدابخش اضافه کرد: با شناسایی و لغو آیین نامه های مزاحم زمینه برای توسعه سرمایه گذاری و ایجاد رغبت در بین سرمایه گذاران فراهم خواهد شد.

وی افزود: تمامی آیین نامه های شناسایی شده در شورای اداری سال آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گفته خدابخش اجرای این طرح به ویژه در دستگاه های صادر کننده مجوز از اهمیت ویژه برخوردار است.

استاندار اردبیل معتقد است کاهش آیین نامه های مزاحم و حمایت از سرمایه گذار می تواند تولید و آبادانی را در استان رونق دهد.

کد خبر 2258991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha