۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۲۱:۴۰

حواشی دیدار سپاهان و الاهلی؛

وقت تلف کردن بازیکنان الاهلی و اعتراض سپاهانی‌ها/ احمدی تشویق شد

وقت تلف کردن بازیکنان الاهلی و اعتراض سپاهانی‌ها/ احمدی تشویق شد

اصفهان – خبرگزاری مهر: داور کره‌ای دیدار تیم‌های سپاهان و الاهلی امارات به دلیل وقت تلف کردن‌های تیم الاهلی امارات بارها به بازیکنان تیم الاهلی تذکر داده و به دو بازیکن این تیم کارت زرد نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و الاهلی امارات در چارچوب رقابت‌های هفته سوم دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

*علی احمدی، مدافع تیم سپاهان که به دلیل فوت همسرش در هفته‌های گذشته در ترکیب تیم اصفهانی حضور نداشت، برای بازی امروز در ترکیب 18 نفره سپاهان قرار گرفته بود و بین دو نیمه از سوی تماشاگران تشویق شد.

* هواداران سپاهان در جریان نیمه دوم این مسابقه به شدت نسبت به تصمیمات داور اعتراض بودند و بارها نسبت به اعلام نشدن پنالتی و آفساید گیری کمک داوران بازی، اعتراض کردند.

* هادی عقیلی، مدافع سپاهان که در بازی امروز نسبتاً آرام بود، در دقیقه 59 آرامش خود را از دست داد و نسبت به وقت تلف کردن بازیکنان الاهلی امارات، هنگام تعویض اعتراض می‌کرد؛ این مساله با اعتراضات سپاهانی‌ها و شعارهای تند آنها نیز همراه شد.

* در دقیقه 61 مسابقه، اروین بولکو مجبور شد که جوراب خود را عوض کند و این مساله باعث شد که بازی برای دقایقی متوقف شود؛ در این شرایط عشری، دروازه‌بان الاهلی نیز از فرصت استفاده کرده و در صدد تعویض دستکش‌ها و کفش‌های خود بود که با تذکر خود از این مساله منصرف شد.

* این دروازه‌بان در نهایت و هنگام شروع مجدد تاخیر بسیاری کرد تا داور بازی او را با کارت زرد جریمه کند.

* ولید عباس، بازیکن تیم الاهلی به دلیل وقت تلف کردن‌های بیش از حد، از داور کارت زرد دریافت کرد و این مساله با تشویق هواداران سپاهان همراه شد.

* بازار گرم وقت تلف کردن در بازی امروز سپاهان و الاهلی بسیار به چشم تماشاگران سپاهان آمد و این تماشاگران به شدت نسبت به آن اعتراض می‌کردند.

* سرجیو فن‌دایک که در هفته‌های گذشته انتقادات بسیاری نسبت به عملکرد او در تیم سپاهان مطرح می‌شد، سرانجام در بازی امروز سپاهان گلزنی کرد و پای او به گلزنی باز شد.

 

کد خبر 2259661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha