۱۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۲۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

اعزام تیم امید بدون 3 بازیکن بزرگسال به اینچئون/ شاگردان نلو به چین می‌روند

اعزام تیم امید بدون 3 بازیکن بزرگسال به اینچئون/ شاگردان نلو به چین می‌روند

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه نلو وینگادا یک هفته زودتر از آغاز تمرینات تیم امید به ایران سفر می‌کند، گفت: طبق نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال، به احتمال زیاد تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی از سه سهمیه بازیکن بزرگسال خود استفاده نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نلو وینگادا که روز 26 اسفندماه با عقد قرارداد رسمی به عنوان سرمربی تیم امید (زیر 22 سال) ایران انتخاب شد و به کشورش بازگشت، قرار است روز 17 فرودین‌ماه به تهران باز گردد تا برنامه‌‎های تیم امید را به شکل رسمی آغاز کند.

در این رابطه قرار است طی روزهای 24 تا 28 فرودین‌ماه نخستین اردوی تیم فوتبال امید ایران با حضور نفرات برتر سه مرحله اردوی انتخابی در کمپ تیم‌های ملی برگزار شود تا این مربی پرتغالی شناخت اولیه را از بازیکنان این رده سنی بدست آورد.

همچنین از روز جمعه 19 اردیبهشت‌ماه اردوهای 4 مرحله این تیم آغاز می‌شود که وینگادا نفرات برتر در اردوهای اخیر و مسابقات لیگ‌های امید و نفرات شاغل در لیگ برتر را به این اردو دعوت خواهد کرد تا در نهایت فهرست 25 تا 30 نفره خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی معرفی کند.

رسول دانشجو در گفتگو با خبرنگار مهر، با تائید این اخبار اظهار کرد: تیم امید در راه آماده‌سازی برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، 2 دیدار تدارکاتی با تیم ازبکستان برگزار می‌کند و پیش از اعزام به آن رقابتها اردویی یک هفته‌ای را در شهر شانگهای چین برگزار کرده و دیداری را با تیم امید چین برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: طبق نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال، به احتمال زیاد تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی از سه سهمیه بازیکن بزرگسال خود استفاده نخواهد کرد تا این فرصت در اختیار سایر نفرات قرار گیرد و تجربیات خود را برای حضور در مسابقات مهم انتخابی المپیک 2016 برزیل بیشتر کنند.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه بازیکنان متولد 11/10/1371 به بعد می‌تواند در ترکیب تیم امید قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی برای آماده‌سازی تیم امید برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی و مقدماتی المپیک 2016 برزیل در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم این تیم بتواند در هر دوی آن مسابقات موفق ظاهر شده و برای فوتبال ایران افتخار آفرینی کند.

کد خبر 2260183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha