۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱

سرپرست کمیته جوانان خبر داد:

اردوی‌های تیم فوتبال جوانان قطعی نشده/ نوجوانان به آذربایجان می‌روند

اردوی‌های تیم فوتبال جوانان قطعی نشده/ نوجوانان به آذربایجان می‌روند

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد مکاتبات زیادی با چند کشور اروپایی و آسیایی انجام شده تا تیم فوتبال زیر 19 سال ایران به اردو خارجی اعزام شود که تاکنون هیچ کدام از آن‌ها قطعی نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رسول دانشجو در خصوص برنامه‌های این کمیته در سال 93 گفت: در حال حاضر در تمامی رده‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای در نظر گرفته‌ایم چراکه تیم‌های پایه در دو مرحله مقدماتی جام جهانی و همچنین مسابقات قهرمانی رده‌های سنی پایه آسیا شرکت کرده و امیدواریم بتوانیم برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم، را به اجرا درآوریم تا به پیشرفت هرچه بیشتر این تیم‌ها منجر شود.

وی ادامه داد: تیم فوتبال زیر 14 سال در حال حاضر و تا بیستم فروردین در اردو به سر می‌برد و مراحل آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا 2014 که به میزبانی ایران و در استان همدان در مردادماه برگزار می‌شود، را پشت سر می‌گذارد. در تلاش هستیم تا برای تیم زیر  14سال در صورت امکان اردوی برون مرزی را برگزار کنیم.

سرپرست کمیته جوانان درباره شرایط تیم فوتبال نوجوانان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال زیر 16 سال در وضعیت خوبی به سر می‌برد و سفر این تیم به آذربایجان و برگزاری اردو در تاریخ 7 الی 16 خردادماه قطعی شده است. همچنین برای حضور در جام پادشاهی قرقیزستان هم که در تیرماه برگزار می‌شود، دعوت نامه‌ای دریافت کرده‌ایم که پس از بررسی در کمیته فنی و توسعه تصمیم نهایی را درباره حضور در این تورنمنت اعلام می‌کنیم.

دانشجو در خصوص برنامه‌های آتی تیم جوانان تاکید کرد: مکاتبات زیادی با چند کشور اروپایی و آسیایی انجام داده‌ایم تا تیم زیر 19 سال را برای برگزاری اردو اعزام کنیم که تاکنون هیچ کدام از آن‌ها قطعی نشده است. البته پیشنهادی از کشور مجارستان دریافت کردیم که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی درباره شروع اردوهای تیم فوتبال امید زیر نظر وینگادا تصریح کرد: اولین اردوی تیم امید از 24 الی 28 فروردین‌ماه برگزار می‌شود. پس از آن و در اردیبهشت‌ماه 3 مرحله اردوی دیگر را برای این تیم برگزار می‌کنیم و براساس آن ترکیب نهایی تیم امید مشخص می‌شود. تمامی اردوها در محل هتل المپیک برگزار خواهد شد.

سرپرست کمیته جوانان در پایان گفت: همانطور که کفاشیان، سال 93 را سال فوتبال پایه اعلام کرد، کمیته جوانان هم تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند تیم‌های رده سنی در تمام مسابقات رسمی انجام می‌دهد. امیدواریم تا با حمایت‌های همیشگی بتوانیم برنامه‌ریزی‌های‌مان را به اجرا درآوریم و از باشگاه‌ها می‌خواهم تا همانند گذشته همکاری خود را در خصوص در اختیار قرار دادن بازیکنان به تیم‌های ملی به خصوص تیم امید ادامه دهند.

کد خبر 2264841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha