۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۱۹

کمیته فنی و توسعه مصوب کرد؛

تیم‌ جوان به ازبکستان می‌رود، نوجوانان به قزاقستان/ ساحلی‌بازان در راه برزیل

تیم‌ جوان به ازبکستان می‌رود، نوجوانان به قزاقستان/ ساحلی‌بازان در راه برزیل

سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از حضور تیم فوتبال نوجوانان در جام پادشاهی قزاقستان، تیم جوانان در تورنمنت چهارجانبه ازبکستان و اعزام تیم امید به ارمنستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کمیته فنی و توسعه روز دوشنبه با حضور هادی آیت‌اللهی، مرتضی محصص، فریدون معینی، محمد احسانی، هومن افاضلی، رسول دانشجو، رضا عاقلی و کتایون خسرویار برگزار و در آن برنامه‌های آتی تیم‌های ملی مورد بررسی قرار گرفت.

سیدهادی آیت‌اللهی سرپرست کمیته فنی و توسعه با بیان اینکه این نشست با حضور تمامی اعضا برگزار و در آن نسبت به روند آماده‌سازی تیم‌های مختلف ملی بحث و گفتگو انجام شد، در مورد تیم فوتبال زیر 14 سال گفت: با توجه به اینکه تیم زیر 14 سال بازی‌های مهمی پیش رو دارد‌، در نظر داریم یک تورنمنت چهارجانبه را برای این تیم برگزار کنیم.

وی افزود: بر همین اساس مکاتباتی با مدیر منطقه آزاد کیش انجام داده و در صورت موافقت منطقه آزاد کیش با میزبانی، تورنمنت چهار جانبه‌ای را با حضور تیم‌های فوتبال زیر 14 سال، زیر 15 سال و دو تیم خارجی دیگر در این جزیره برگزار خواهیم کرد.

سرپرست کمیته فنی و توسعه درباره تیم فوتبال زیر 16 سال هم تاکیدکرد: با توجه به اینکه تیم نوجوانان مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد و این مسابقات به عنوان مرحله مقدماتی جام جهانی زیر 17 سال شیلی هم محسوب می‌شود، موافقت خود را با حضور تیم فوتبال نوجوانان زیر 16 سال در جام پادشاهی قزاقستان که تیرماه برگزار می‌شود، اعلام کردیم.

وی در خصوص تیم فوتبال جوانان هم اظهار داشت: با توجه به حساسیتی که فدراسیون روی تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی دارد، قرار است تا این تیم مردادماه به تورنمنت چهارجانبه ازبکستان اعزام شود و روند آماده‌سازی خود را تا پیش از شروع این مسابقات ادامه دهد.

آیت‌اللهی درباره تیم فوتبال امید تاکید کرد: با توجه به انتخاب سرمربی جدید تیم امید و پیش و رو بودن بازی‌های آسیایی اینچئون و رقابتهای قهرمانی آسیا که مجوز حضور در بازی‌های المپیک است، این تیم نیاز به برگزاری اردوهای منسجم و برنامه‌ریزی دقیق دارد. بر همین اساس اعزام این تیم به ارمنستان نیز مورد تصویب قرار گرفت.

وی یادآور شد: همچنین در رابطه با پیشنهاد درخواست میزبانی دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، کمیته فنی با درخواست این میزبانی موافقت کرد و قرار است تا آمادگی خود را برای این میزبانی، به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنیم.

سرپرست کمیته فنی و توسعه در پایان درباره برنامه های آتی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: طی نشیتی که پیش از این با کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی داشتیم و درخواست کادر فنی مبنی بر برگزاری اردو در کشور برزیل، این موضوع در جلسه عنوان شد و مورد موافقت اعضا کمیته قرار گرفت تا در مهرماه و به مدت 15 روز این اردو برگزار شود. همچنین حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در تورنمنت بلاروس از دیگر مصوبات این جلسه بود.
 

کد خبر 2266852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha