۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۰۳

قنبرپور خبر داد:

برگزاری 13 اردوی تدارکاتی برای آماده‌سازی نوجوانان

برگزاری 13 اردوی تدارکاتی برای آماده‌سازی نوجوانان

سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران از حضور این تیم در 13 اردوی تدارکاتی داخلی و خارجی جهت آماده‌سازی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی قنبرپور در خصوص وضعیت آماده‌سازی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در اوایل فروردین‌ماه اردویی 4 روزه را برگزار کرده و در آن از 27 بازیکن که تعدادی از آنها نیز جدید بودند، دعوت کردیم تا مورد ارزیابی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در این اردو به مرور حرکات تاکتیکی پرداختیم و همچنین به بازیکنانی که در چند اردوی گذشته دعوت شده بودند، شانس حضور در این اردو و به نمایش گذاشتن توانایی‌شان داده شد که بعضی از این نفرات معیارهای مورد نظر مربیان را داشتند و ار آنها در اردوهای آینده دعوت می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران اضافه کرد: تیم نوجوانان تا پیش از آغاز مسابقات مرحله نهایی نوجوانان که در شهریورماه در کشور تایلند برگزار می‌شود، 13 اردوی تدارکاتی داخلی و برون مرزی خواهد داشت. بر این اساس حضور در تورنمنت آذربایجان در خردادماه، تورنمنت قزاقستان در تیرماه، چند دیدار تدارکاتی در ازبکستان و همچنین به احتمال زیاد دیدار با تیم نوجوانان ژاپن در برنامه‌های ما قرار دارد که امیداوریم با برگزاری این اردو ها و حضور در تورنمنت‌ها وضعیت تیم را به حد مطلوبی برسانیم.

قنبرپور در مورد بازی‌های داخلی هم گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و رطوبت کشور تایلند که در زمان برگزاری مسابقات در این کشور وجود دارد، در نظر داریم چند اردوی داخلی خود را در شهرهای شمالی و جنوبی کشور برگزار کنیم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی تایلند آشنایی بیشتری پیدا کنند.
 

کد خبر 2266109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha