۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶

مصطفی قنبرپور:

هدف‌مان صعود به عنوان تیم اول است/ تیم‌‎های عربی هزینه‌های هنگفتی انجام می‌دهند

هدف‌مان صعود به عنوان تیم اول است/ تیم‌‎های عربی هزینه‌های هنگفتی انجام می‌دهند

سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران اعلام کرد تیمش در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا گام به گام و با اجرای برنامه‌های مدون و انجام بازی‌های خوب پیش می‌رود تا به عنوان تیم اول به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی قنبرپور در خصوص رقابتهای فوتبال قهرمانی زیر 16 سال آسیا که شهریورماه امسال در کشور تایلند برگزار می‌شود، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این مسابقات با حضور 16 تیم برتر آسیا در تایلند برگزار می‌شود که تیم ایران به عنوان سرگروه در گروه D این مسابقات، به مصاف تیم‌های عربستان، قطر و سوریه می‌رود.

وی در ادامه افزود: بدون تردید، هیچ تیمی بدون برنامه در این مسابقات حاضر نمی‌شود و تمامی تیم‌های حاضر با بالاترین آمادگی به مسابقات اعزام خواهند شد. همچنین به نوعی می‌توان گفت تمامی تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران اضافه کرد: در گروه D این مسابقات که تیم ایران نیز قرار دارد تیم‌های عربستان و قطر با توجه به هزینه‌های هنگفتی که برای آمادگی تیم‌های خود در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از قبیل برگزاری اردوهای اروپایی انجام می‌دهند، قطعا از کشورهای مدعی در این گروه و در این مسابقات خواهند بود.

قنبرپور همچنین خاطرنشان کرد: برنامه ما برای رویارویی با این تیم‌ها افزایش آمادگی جسمانی و تاکتیکی بازیکنان تا شروع مسابقات است و امیدواریم با اتکال به خداوند و حمایت‌های همیشگی فدراسیون فوتبال بتوانیم تیم شایسته‌ی برای کشورمان باشیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی برمیزان آشنایی با تیم های حاضر در این گروه؟، خاطرنشان کرد: از امروز سعی‌مان بر این است که به هر شکلی فیلم‌های بازی‌های پیشین این تیم‌ها را دریافت و بعد از آنالیز بازی این تیم‌ها، با برنامه و با انتقال نکات مثبت و منفی به بازیکنان وارد میدان شویم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال در مورد شانس صعود تیم ایران از گروه گفت: تمامی تفکرات‌مان از نخستین بازی روی تیم خود خواهد بود و قصد داریم گام به گام و با اجرای برنامه‌های مدون و انجام بازی‌های خوب، به عنوان تیم اول به مرحله بعدی این مسابقات صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نوجوانان ایران در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 16 سال اسیا که از 15 تا 29 شهریورماه سال جاری در تایلند برگزار می‌شود، در گروه D این مسابقات با تیم‌های قطر، عربستان و سوریه همگروه است و طبق برنامه رسمی مسابقات، تیم ایران در روز یکشنبه 16 شهریور‌ماه، در نخستین دیدارش به مصاف تیم قطر خواهد رفت.

کد خبر 2269696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha