۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۳۹

یحیی گل محمدی؛

بازی با استقلال برای ما حکم فینال دارد/ استقلالی ها فشار زیادی را تحمل می کنند

بازی با استقلال برای ما حکم فینال دارد/ استقلالی ها فشار زیادی را تحمل می کنند

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه بازی مقابل استقلال حکم فینال را برای ما دارد، گفت: از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داریم اما استقلالی ها به دلیل آنکه به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستند، فشار زیادی را تحمل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال استقلال و نفت تهران با بیان اینکه دو بازی باقیمانده برای ما بسیار حساس است و بازی مقابل استقلال حکم فینال برای ما را دارد، تأکید که کرد: فردا یک بازی خوب و فنی را ارائه می دهیم تا تماشاچیان از این دیدار لذت ببرند.

سرمرین نفت ایران در ادامه خاطر نشان کرد: درست است استقلال در لیگ قهرمانان نتایج قابل قبولی کسب نکرده اما شرایطش نسبت به قبل بهتر است و مطمئناً تلاش می کند تا بایک بازی خوب، سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

 گلمحمدی تصریح کرد: کار ما مقابل استقلال بسیار سخت است چون این تیم از بازیکنان با تجربه زیادی سود می برد بنابراین ما باید طوری این تیم را تحت فشار قرار دهیم که نتواند در محوطه جریمه ما حضور پیدا کند.

سرمربی نفت تهران تأکید کرد: ما در تعطیلات پنج بازی خوب را در مقابل تیم های لیگ برتری انجام دادیم و تقریبا آمادگی خود را حفظ کردیم و با تمام قوا در مقابل استقلال فرار خواهیم گرفت تا این تیم را شکست دهیم.

یحی گلمحمدی افزود: از لحاظ روحی روانی شرایط خوبی داریم اما با توجه به اینکه استقلال به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است فشار زیادی را از لحاظ روانی تحمل می کند و این میتواند در نحوه بازی آنها تأثبرگذار باشد.

 سرمربی نفت تهران با اعلام اینکه در این دیدار محروم و مصدوم ندارند و برای جدال با استقلال آماده هستند، در پاسخ به این پرسش که آیا حضورش در تیم ملی قطعی شده ، گفت: از تیم ملی هیچ خبری ندارم و هیچ صحبتی هم در خصوص همکاری با کی روش نداشته ام.

کد خبر 2261271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha