۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۲۰

قلعه نویی مطرح کرد:

استقلال زیر فشار روحی قرار دارد/ گروه ایران سخت است

استقلال زیر فشار روحی قرار دارد/ گروه ایران سخت است

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش با وجود ارائه بازی خوب مقابل الجزیره به دلیل نبردن همچنان تحت فشار روحی قرار دارد. وی همچنین می‌گوید در بازی استقلال با نفت هر تیمی که برنده شود از شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برخوردار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال استقلال و نفت تهران در هفته بیست و هشتم لیگ سیزدهم، در جمع خبرنگاران گفت: بازی فردا دیدار دو تیم صدر جدولی لیگ است و ما بازی سختی را مقابل نفت تهران خواهیم داشت چون هر دو تیم از شانس قهرمانی برخوردارند.

وی در همین خصوص افزود: درست است به دلیل حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شرایط بازی قرار داریم اما طی این مدت از نظر روحی و روانی تحت فشار بودیم. ما مقابل الجزیره فوتبال خوبی را ارائه کردیم اما چون نتوانستیم این تیم را شکست دهیم همچنان تحت فشار قرار داریم.

قلعه نویی خاطر نشان کرد: خوشحالم از اینکه هاشم بیک زاده، احمد جمشیدیان، و خسرو حیدری را در اختیار داریم اما آندرانیک تیموریان و سیاوش اکبرپور را همچنان نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه نفت تیم جوان و خوبی است و این باشگاه در جذب بازیکنان جوان باید الگوی سایر باشگاه‌ها باشد، گفت: خوشبختانه همه در باشگاه نفت تهران اخلاق مدار هستند. این باشگاه تیم جوان و یک دستی دارد که این موضوع باعث می‌شود که کار ما در بازی فردا سخت شود.

سرمربی استقلال تأکید کرد: خوشحالم از اینکه فردا در ورزشگاهی بازی می‌کنیم که زمین چمن خوبی دارد و این موضوع می‌تواند به انجام کارهای تاکتیکی ما کمک کند. به نظر من هر تیمی که برنده بازی فردا شود از شانس بالای برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است.

وی در خصوص گروه ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا خاطر نشان کرد: در خصوص گروه‎بندی تیم ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا باید مسئولان تیم ملی اظهار نظر کنند، من از سایر گروهها خبری ندارم. اما تیم ایران در گروه سختی قرار گرفته است.

وی در همین خصوص افزود: تیم ملی ایران یک مربی شایسته دارد که می‎توانیم با اتحاد و همدلی در این رقابت‎های مهم بین‎المللی به موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم.

تیم فوتبال استقلال فردا پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت تهران خواهد رفت.

کد خبر 2261305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha