۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۴۶

مربی راه آهن مطرح کرد:

امیدوارم برابر استقلال نتیجه بگیریم/ شکست تراکتور انگیزه مضاعفی به ما داد

امیدوارم برابر استقلال نتیجه بگیریم/ شکست تراکتور انگیزه مضاعفی به ما داد

مربی تیم فوتبال راه آهن سورینت با تاکید بر اینکه برد مقابل تراکتورسازی انگیزه مضاعفی را به مجموعه تیم و باشگاه داده است، گفت: امیدوارم بتوانیم در دیدار مقابل استقلال صنعتی حساسیت بازی را از ساق پای بازیکنانمان دور کنیم تا به نتیجه ایده‎آل برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم قنبری که در غیاب منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‎های فوتبال راه‎آهن و استقلال صنعتی خوزستان در سازمان لیگ حاضر شده بود، در خصوص این بازی به خبرنگاران گفت: خوشبختانه در بازی فردا محروم نداریم. فقط ابراهیم کریمی و حامد زمانی را به دلیل مصدومیت همچنان در اختیار نخواهیم داشت. ضمن اینکه مصدومیت مهدی زارعی و پیروز قربانی به اتمام رسیده و در حال حاضر آنها در تمرینات تیم حضور پیدا می‌کنند، اما هنوز شرایط ایده آل بازی کردن را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط تیم ما در پنج هفته اخیر رقابتهای لیگ برتر خوب بوده است که اوج آن به بازی مقابل تراکتورسازی بر می‎گردد. خوشبختانه توانستیم این تیم را در تبریز با اقتدار شکست دهیم.

مربی تیم فوتبال راه‎آهن در همین زمینه تأکید کرد: برد مقابل تراکتورسازی انگیزه مضاعفی را به مجموعه تیم و باشگاه داده است و امیدواریم که بتوانیم سه بازی آینده را با قدرت به اتمام برسانیم.

وی در خصوص تیم استقلال صنعتی نیز گفت: از تیم استقلال خوزستان شناخت خوبی داریم. دو بازی این تیم مقابل تیم‎های صبا و داماش را به خوبی آنالیز کرده ایم. استقلال خوزستان ترکیبی از بازیکنان جوانان با تجربه است که تا اینجای لیگ سیزدهم بازیهای خوبی را ارائه کرده و شرایط خوبی دارد.

قنبری تصریح کرد: در رقابتهای لیگ این فصل در نتایجی که تیم‌ها گرفته اند نوسانات زیادی را شاهد بوده ایم؛ به طوری که با یک برد و یا یک باخت جایگاه برخی تیم ها در جدول لیگ تغییرات زیادی می‌کند. امیدوارم بتوانیم در دیدار فردا حساسیت بازی را از ساق پای بازیکنانمان دور کنیم تا با ارائه یک فوتبال خوب و منطقی به نتیجه ایده‎آل برسیم.

تیم فوتبال راه آهن سورینت فردا پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف تیم استقلال صنعتی خوزستان می‌رود.

کد خبر 2261322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha