۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۳

ویسی مطرح کرد:

آرامش بیشتری نسبت به راه آهن داریم/ تیم ملی در گروه خوبی قرار گرفت

آرامش بیشتری نسبت به راه آهن داریم/ تیم ملی در گروه خوبی قرار گرفت

سرمربی تیم استقلال صنعتی با اعلام اینکه بازی این تیم با راه آهن برای راه آهنی ها به دلیل بقا در لیگ برتر استرس بیشتری خواهد داشت، گفت: تیم ما در لیگ برتر ماندگار است و به همین دلیل در بازی فردا آرامش بیشتری نسبت به حریف داریم.

 به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با راه آهن سورینت که امروز در سازمان لیگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی فردا یک دیدار بسیار سخت و پر استرس بویژه برای تیم راه آهن است چون آنها برای بقا در لیگ برتر نیاز زیادی به سه امتیاز این دیدار دارند اما ما در لیگ برتر ماندگار هستیم و از آرامش بیشتری برخورداریم. با این حال مطمئنم هر دو تیم به دنبال ارائه یک فوتبال جوانمردانه خواهند بود.

وی با اعلام اینکه تیمش در دیدار فردا بازیکن مصدوم و محرومی ندارد، در پاسخ به این سئوال که "آیا فصل بعد نیز در استقلال صنعتی خواهد ماند یا خیر"؟، تصریح کرد: طبق صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشته ام به احتمال 90 درصد فصل آینده نیز در استقلال خوزستان به فعالیت خود ادامه خواهم داد و به همین دلیل برای سال آینده برنامه ریزی دقیقی انجام داده ایم تا بدون استرس کار خود را شروع کنیم. ما قصد داریم در فصل اینده 5 یا 6 بازیکن لیگ برتری جذب کنیم اما چون در حال حاضر فقط 3 هفته به پایان لیگ سیزدهم باقی مانده حرفه ای نیست که با آنها وارد مذاکره شویم.

سرمربی تیم استقلال صنعتی در خصوص گروه ایران در رقابت های جام ملت‌های آسیای 2015 نیز، گفت: در گروه خوبی قرار گرفته ایم اما برای حضور در این رقابت‌های مهم بین المللی باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و این مسابقات را جدی بگیریم.

تیم فوتبال راه آهن سورینت فردا پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف تیم استقلال صنعتی خوزستان می‌رود.

کد خبر 2261343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha