۱۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۸:۲۴

حاشیه های فولاد- بنیادکار/

خبرنگاران سرگردان شدند/ استقبال نه چندان مناسب از بازی

خبرنگاران سرگردان شدند/ استقبال نه چندان مناسب از بازی

اهواز – خبرگزاری مهر: فولاد در حالی به مصاف بنیادکار ازبکستان رفت که بازهم همانند بازی قبلی خبرنگاران به علت نداشتن جای مناسب با سرگردانی مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم فوتبال فوتبال فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان از سری رقابتهای هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 در ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز آغاز شد.

فولاد قبل از این بازی با پنج امتیاز از سه بازی که حاصل یک پیروزی و دو تساوی است به مصاف حریفی رفته که نمایشی دور از انتظار در این دوره از رقابتها از خود به نمایش گذاشته است به گونه ای که این تیم از سه بازی خود تنها دو امتیاز کسب کرده است.

فولادی ‌ها در بازی رفت در تاشکند هم تا ثانیه های پایانی، تیم پیروز مسابقه بودند اما در دقیقه 90 پیروزی را با تساوی عوض کردند. آنها اکنون امیدوارند با پیروزی در نخستین بازی آسیایی خود در سال 93، ضمن شاد کردن هوادارانشان، دور برگشت را با صدرنشینی آغاز کنند. شاگردان فرکی در صورت پیروزی در این بازی و برد الجیش مقابل الفتح عربستان، تنها به یک مساوی در دو بازی پایانی برای صعود نیاز دارند و تنها به فکر رقابت صدرنشینی با الجیش هستند.

در این بازی همانند بازی قبلی انجام شده فولاد در این ورزشگاه در برابر الفتح عربستان، خبرنگاران با سرگردانی مواجه شدند به گونه ای که جایگاه اختصاص یافته برای آنها در کنار بخشی از جایگاه تماشاگران بود.

به هر حال تا نیم ساعت اول بازی خبرنگاران سرگردان بودند و جایی برای نشستن نداشتند. تکرار این وضع بی شک ناشی از ضعف مسئولان برگزاری این بازی است زیرا ناظران AFC حساسیت خاصی روی استقرار خبرنگاران دارند و در نوبت قبل نیز با وساطت یکی از مسئولان خبرنگاران به جایگاه اصلی خود بازگشتند.

یک ساعت قبل از آغاز مسابقه، ترافیک عجیبی در راه های منتهی به ورزشگاه ایجاد شده بود به همین دلیل نیروهای ایجاد نظم در محل اجازه ورود خودروها به رغم وجود مکانی برای توقف خودروها به پارکینگ ها را ندادند که این مساله باعث شد برخی هواداران فولاد نیم ساعت اولیه بازی را به علت سرگردانی از دست بدهند.

برخلاف بازی قبل فولاد و الفتح عربستان، از این بازی استقبال مناسبی به عمل نیامد به گونه ای که اغلب صندلی‌های ورزشگاه خالی از تماشاگر است.

آرش افشین و وسیانو پریرا مندز دو مهاجم شاخص فولاد همانند بازی های اخیر تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به علت مصدومیت غایب بودند.

فولاد در این بازی با ترکیب سوشا مکانی(دروازه بان)، ایوب والی، لئونادرو پادوانی،  امید خالدی، مهرداد جماعتی، ساسان انصاری، بختیار رحمانی، مهدی بدرلو، اسماعیل شریفات، سروش رفیعی و غلامرضا رضایی وارد میدان شد.

بنیاد کار ازبکستان نیز با ترکیب اکمل شور احمداف، انور غفوراف، علی بابا رحمه الله اف، جوان ابراهیم اف، الکساندر پیشکو، وحید شادی اف، سردا رشیداف، سردار صابر حاجی اف، اولگ زتیس، سرگی بیتمو نیکو و اکبر توراف در مقابل فولاد خوزستان صف آرایی کرده است.

کد خبر 2263334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha