۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱

سید شریف حسینی:

کرامت خبرنگاران در خوزستان حفظ نمی شود/ اولتیماتوم به مسئولان ورزش خوزستان

کرامت خبرنگاران در خوزستان حفظ نمی شود/ اولتیماتوم به مسئولان ورزش خوزستان

اهواز – خبرگزاری مهر: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در استان خوزستان حفظ کرامت خبرنگاران تنها به روز خبرنگار محدود شده و در سایر موارد مدیران به خوبی جایگاه این قشر زحمتکش را حفظ نمی کنند.

سید شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه در استان خوزستان حفظ کرامت خبرنگاران تنها به روز خبرنگار محدود شده و در سایر موارد مدیران به خوبی جایگاه این قشر زحمتکش را حفظ نمی کنند.

وی افزود: این در حالی است که اکنون رسانه های استان به لطف همین خبرنگاران، تاثیرگذاری مناسبی در معادلات استانی دارند و نقش مهمی در حل برخی مشکلات مردمی به عهده دارند.

نماینده مردم اهواز با اشاره به وضع نامناسب جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز عنوان کرد: واقعا جای تاسف دارد که کوتاهی برخی مدیران استانی باعث می شود در یک بازی آسیایی، خبرنگاران برای دیدن بازی تیم فولاد خوزستان مجبور شوند به کناره پنجره ها پناه ببرند تا بتوانند بازی را گزارش کنند.

حسینی عنوان کرد: این موضوع قابل بخشش نیست و اگر غفلتی صورت گرفته نه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا که از سوی مدیرانی استانی انجام شده است. متاسفانه دیدن صحنه های استقرار خبرنگاران در کنار پنجره در برخی برنامه های پربیننده تلویزیونی باعث شرم ساری بود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار داشت بعد از بازی فولاد و بنیادکار ازبکستان و نمایش نشستن خبرنگاران در کنار پنجره برای گزارش بازی، مسئولان فورا نسبت به اصلاح این رویه اقدام فوری کنند، تصریح کرد: متاسفانه در بازی بعد فولاد یعنی با استقلال تهران مشاهده کردیم که وضع خبرنگاران از قبل هم بدتر شد و این نشان می دهد مسئولان ورزش استان نه تنها قصد حل مشکل را دارند که به دنبال انتقام جویی به دلیل انتقال مشکل جایگاه خبرنگاران در رسانه ها هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شواری اسلامی تاکید کرد: اگر وضع جایگاه خبرنگاران برای بازی آینده فولاد خوزستان که اتفاقا در جام باشگاه های فوتبال آسیا است اصلاح نشود و آنها به داخل ساختمان و مکان قبلی خود که در بازی های اخیر به اشغال افراد غیر مرتبط رسیده است بازنگردند؛ به عنوان نماینده مردم اهواز این موضوع را به صورت جدی از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیری خواهم کرد تا مشخص شود کوتاهی مدیران به خصوص در بی حرمتی به خبرنگاران که نمایندگان واقعی افکار عمومی هستند بی پاسخ نخواهد ماند.

حسینی افزود: مسئولان در شیوه برخورد خود با خبرنگاران ورزشی استان تجدید نظر کنند زیرا در دولت جدید قرار است اینگونه بی لیاقتی ها جایی نداشته باشد. متاسفانه با وجود اینکه ورزشگاه الغدیر اهواز قرار بود باعث آبروداری برای ورزش استان شود ولی برخورد نامهربانانه با خبرنگاران و قرار دادن آنها در جایگاهی دور از شان، باعث ترسیم چهره نامناسبی از ورزش استان شد و این در کارنامه مسئولان فعلی به عنوان امتیازی منفی ثبت خواهد شد.

کد خبر 2266520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha