۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۱:۱۸

حواشی بازی فولاد - استقلال؛

تصرف جایگاه خبرنگاران و دستگیری فروشند‌گان بلیت تقلبی/ داور کارت نداشت!

تصرف جایگاه خبرنگاران و دستگیری فروشند‌گان بلیت تقلبی/ داور کارت نداشت!

اهواز - خبرگزاری مهر: بازی دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالی برگزار شد که خبرنگاران از داشتن جایگاه خاص خود محروم بودند و اغلب مکانی که برای آنها درنظر گرفته شده بود، در اختیار هواداران فولاد قرار داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از پخش وضع تاسف بار حضور خبرنگاران در  ورزشگاه الغدیر اهواز در برخی برنامه‌های تلویزیونی، انتظار می‌رفت مسئولان اداره کل ورزش و جوانان جایگاهی در خور شان برای خبرنگاران در نظر بگیرد که در کمال تعجب در بازی با استقلال تهران که عصر امروز یکشنبه برگزار شد، وضع بدتر از قبل شده بود.

مکانی که برای خبرنگاران در نظر گرفته شده بخشی از سکوهای هواداران بود که با تلق‌های مات از محل استقرار هواداران جداسازی شده بود که به علت عدم داشتن دید کافی، این تلق‌ها از سوی مسئولان ورزشگاه برداشته شده بود. به همین دلیل به علت ازدحام بیش از حد تماشاگران، اغلب این جایگاه در اختیار هواداران فولاد قرار گرفت و خبرنگاران همانند سایر هواداران در حال تماشای بازی بودند.

دیگر حاشیه‌های این مسابقه را در زیر می‌خوانید:
* در این بازی چند نفر به علت فروش بلیت تقلبی به صورت پرینت زنگی به هواداران از سوی مسئولان امنیتی ورزشگاه دستگیر شدند. این برای اولین بار نیست که در ورزشگاه‌های اهواز بلیت به صورت تقلبی به فروش می‌رسد.

* استقبال از این بازی به حدی بود که بیش از دو هزار نفر از هواداران به علت تکمیل شدن گنجایش ورزشگاه، پشت درهای بسته ماندند و امکان حضور در ورزشگاه را به دست نیاوردند.

* در دقیقه 52 بازی، داور قصد داشت به تیموریان بازیکن تیم استقلال تهران و پریرا بازیکن برزیلی فولاد کارت زرد نشان دهد که وقتی دست خود را در جیب گذاشت، متوجه شد کارت زرد در جیب ندارد و مجبور شد از کمک داور خود کارت زرد بگیرد و به بازیکنان خاطی نشان دهد.

* در دقیقه 56 بازی، بختیار رحمانی به علت پا گذاشتن روی آندرانیک تیموریان بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران از زمین اخراج شد و تیم خود که یک بر صفر از حریف عقب بود را در وضع بدی قرار داد.

* این وضع در دقیقه 70 برای استقلال تهران تکرار و تیموریان به علت گرفتن کارت زرد دوم با کارت قرمز مرد سیاهپوش میدان مواجه شد تا هر دو تیم 10 نفره به بازی ادامه دهند. اخراج تیموریان هواداران فولاد را به وجد آورد و آنها به شدت تیم خود را تشویق کردند زیرا آن را فرصتی برای گلزنی فولاد می دیدند.

* هنگام خروج تیموریان از زمین بازی، وی به شدت از سوی هوداران فولاد هو شد که وی نیز پیراهن آبی خود را نشان آنها داد. تماشاگران فولاد همچنین شعارهایی علیه امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال تهران سردادند.

* در این بازی هواداران فولاد اقدام به پرتاب اشیا مختلف و ترفه به داخل زمین بازی کردند.

* در این بازی آرش برهانی از تیم استقلال تهران به عنوان بهترین بازیکن و امید خالدی از فولاد خوزستان به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

* در نهایت این بازی با شکست یک بر صفر فولاد خوزستان به پایان رسید تا این تیم علاوه بر سقوط به رده دوم جدول، سرنوشت قهرمانی را به تیم های دیگر واگذار کند.

کد خبر 2265437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha