۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۳۱

امیر قلعه نویی:

قراردادهای زیادی را به خاطر استقلال از دست دادم/ بازیکنانم با غیرت هستند

قراردادهای زیادی را به خاطر استقلال از دست دادم/ بازیکنانم با غیرت هستند

اهواز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در سال های اخیر قراردادهای بی شماری را به خاطر استقلال از دست دادم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی عصر امروز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز اظهار کرد:  باید امروز به فوتبال ایران تبریک گفت زیرا حضور این همه تعداد هوادار در یک بازی پدیده مثبتی به شمار می رود. فولاد امروز در حضور هوادارانش فوتبال مدرنی را به نمایش گذاشت به همین دلیل اعتقاد دارم امروز یکی از روزهای قشنگ فوتبال ایران بود که امیدوارم در آینده نیز شاهد آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه فولاد هم می توانست در این بازی پیروز میدان باشد، عنوان کرد: بازیکنان استقلال در این بازی مردانه جنگیدند ولی آرش برهانی نشان داد که هم می تواند خوب بازی کند و هم خوب گل بزند.

قلعه نویی با اشاره به اینکه امروز قصد داشتیم که بختیار رحمانی کاپیتان فولاد خوزستان را مهار کنیم که به خوبی این کار را کردیم، عنوان کرد: اگر آن یک امتیاز از ما کسر نمی شد امروز ما هم یکی از بخت های مسلم قهرمانی لیگ برتر بودیم.

وی با بیان اینکه اهواز خانه دوم استقلال است، عنوان کرد: در این مدت مسئولان استقلال تهران همکاری خوبی را با ما داشتند به خصوص عبدالله ویسی سرمربی این تیم همکاری خوبی با ما داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص حضورش در این تیم برای فصل آینده اظهار کرد: باید ابتدا ببینم باشگاه قصد ادامه همکاری با من را دارد یا خیر ولی همه چیز دست خداست. من هیچ وقت برای استقلال کم نگذاشتم و در سال های اخیر قراردادهای زیادی را به خاطر استقلال از دست داده ام. این تیم خانه من است و چه در این خانه باشم یا نباشم همواره آرزویم موفقیت این تیم است.

قلعه نویی با اشاره به اینکه بازیکنان استقلال باغیرت هستند، عنوان کرد: مسائل مالی در این مدت به تیم ما مشکلاتی را وارد کرد ولی بازیکنان استقلال ثابت کردند باغیرت هستند و در این بازی با تمام توان ظاهر شدند. اميدوارم در بازي با تراکتورسازي و الشباب هم نتيجه خوبي بگيريم و دل هواداران را شاد کنیم.

کد خبر 2265469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha