۱۲ فروردین ۱۳۹۳، ۲۲:۳۶

تونی اولیویه‌را:

هدف‌مان صعود به مرحله بعد است/ ای کاش بعضی وقتها استراحت بین دو نیمه نبود

هدف‌مان صعود به مرحله بعد است/ ای کاش بعضی وقتها استراحت بین دو نیمه نبود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ایران با اشاره به اینکه کیفیت بازیکنان خارجی تفاوت اصلی بین عملکرد دو تیم تراکتورسازی و العین امارات است، گفت: هدف‌مان صعود به مرحله بعد است و برای رسیدن به این هدف باید در بازی‌های آینده بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویه‌را پس از تساوی تیمش برابر العین امارات امشب سه‌شنبه در نشست خبری، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما امروز با انگیزه بالا بازی را شروع کردیم و آغاز خوبی داشتیم و در دقیقه 20 به گل رسیدیم. البته باز هم می‌گویم تفاوت‌های دو تیم از ابتدای بازی مشخص بود زیرا بازیکنان خارجی دو تیم از نظر کیفیت فنی تفاوت‌های بسیاری دارند. حتی عبدالرحمان‌ها اصلیتی یمنی دارند و آنها را نیز باید بازیکن خارجی العین دانست.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست خیلی خوب بازی کردیم و من از عملکرد شاگردانم در آن نیمه راضی هستم. ریتم بازی در 45 دقیقه اول دست ما بود و از جناحین به خصوص از سمت چپ موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما در نیمه دوم و به خصوص در 15 دقیقه اول نظم و هماهنگی تیم ما از بین رفت و همه بازیکنان به فکر دور کردن توپ از خود بودند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه تاکید کرد: در دقایق ابتدایی نیمه دوم در گردش توپ مقداری مشکل داشتیم و همین موضوع باعث شد تیم العین دو مرتبه به گل برسند. در امارات چیزی به عنوان سال نو وجود ندارد و هنگامیکه ما در حال استراحت سال جدید بودیم، العینی‌ها هم تمرین می‌کردند و هم در مسابقات این کشور به میدان می‌رفت.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش در 15 دقیقه پایانی بازی به خود آمده و توانستند عملکرد خوبی را ارائه کنند، ادامه داد: در این بازی نوع بازی نفرات العین برای من تعجبی نداشت. آنها به خوبی توپ را انتقال می‌داند و عملکرد دفاعی مناسبی داشتند. در این شرایط آنها در نیمه نخست موقعیت گلزنی نداشتند اما در نقطه مقابل ما فرصت‌های خوبی داشتیم، خصوص دو موقعیتی که کریم انصاریفرد در لحظات پایانی نیمه اول از دست داد.

اولیویه‌را در ادامه خاطرنشان کرد: باید بگویم بدترین زمان این مسابقه 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بود و بدترین نکته این دیدار این بود که فرشاد احمدزاده و مهدی کیانی را به دلیل دو اخطاره شدن برای بازی بعدی از دست دادیم.

وی در مورد شانس صعود اولیویه‌را به مرحله بعدی تصریح کرد: رقابتها بسیار مهم و معتبر است و تیم تراکتورسازی هم با هدف صعود به مرحله بعد در این مسابقات به میدان می‌رود اما ما تیمی بسته‌ایم که با دیگر تیم‌های گروه تفاوت زیادی دارد و باید این تفاوت‌ها را درک کنیم. هرچند برای صعود به مرحله بعدی باید در بازی‌های آینده تلاش بیشتری انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین به موضوع جالبی اشاره کرد: بعضی وقت‌ها خوب است استراحت دو نیمه وجود نداشته باشد زیرا در نیمه نخست ریتم این بازی در اختیارمان بود و قبول می‌کنم در ابتدای نیمه دوم تمرکزمان را از دست داده و از آن بازی تهاجمی و رو به جلوی نیمه اول فاصله گرفتیم.

وی در مورد وضعیت زمین چمن یادگار امام (ره) تبریز تاکید کرد: اینکه قبلا گفتم این زمین چمن به درد کاشت سیب زمینی می‌خورد، قصد توهین نداشتم اما آن روز که می‌خواستم تمرین تیم را در این زمین برگزار کنم، شرایط آن اصلا مناسب نبود. ولی امروز به خاطر کیفیت خوب زمین چمن به مسئولان ورزشگاه تبریک و خسته نباشید گفتم.

اولیویه‌را که در زمان ورود به محل برگزاری نشست خبری پیراهن آسامو گوآین را در دست داشت، اعلام کرد که می‌خواهم این مهاجم ارزشمند تیم العین را برای تیم تراکتورسازی به خدمت بگیرد. وی سپس این صبحت خود را دروغ روز اول آوریل خواند و خندید.

کد خبر 2263355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha