۱۲ فروردین ۱۳۹۳، ۲۲:۴۳

زلاتکو دالیچ:

العین به نتیجه دلخواه رسید/ زمین چمن مشکل هر دو تیم بود

العین به نتیجه دلخواه رسید/ زمین چمن مشکل هر دو تیم بود

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: نتیجه بازی عادلانه بود و من از شاگردانم راضی هستم چراکه به نتیجه دلخواهمان در تبریز و جلوی هواداران پر تعداد این تیم رسیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو دالیچ شامگاه سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم های فوتبال تراکتورسازی با العین با بیان اینکه در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم، گفت: موقعیت های بهتری داشتیم ولی نتوانستیم خوب استفاده کنیم ولی من از نتیجه راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه در این بازی دو نفر از بازیکنان خود را  در اختیار نداشت، گفت: تیم تراکتورسازی تیم خوبی است که با قدرت مقابل ما بازی کرد.

دالیچ همچنین گفت: در این بازی نیازمند پیروزی بودیم که تراکتورسازی بعد از دریافت دومین گل سریعا به بازی برگشت و نتیجه را مساوی کرد.

سرمربی تیم فوتبال العین با بیان اینکه گروه C این رقابت ها گروه بازی است که همه تیم ها شانس صعود دارند، ادامه داد: بازی تراکتورسازی با لخویا تیم دوم صعود کننده را مشخص می کند ولی ما همچنان امید اول صعود از این گروه هستیم.

وی همچنین افزود: اصرار زیادی داشتم که تیم در نیمه اول گل نخورد که خوردیم ولی در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و نتیجه لازم را هم کسب کردیم.

دالیچ با بیان اینکه پرس زیاد و بازی هجومی از نکات مثبت تیم تراکتورسازی است، گفت: به تیم خودم ایمان داشتم و میدانستم که بازیکنان کلیدی و قدرتمندی همچون گوآین در این بازی می تواند نتیجه را عوض کند.

وی در خصوص زمین چمن ورزشگاه نیز گفت: زمین چمن مشکل هر دوتا تیم بود که پیش بینی می شد با سردی هوا کیفیت بازی افت کند که اینطور نشد و ما به نتیجه مطلوب رسیدیم.

کد خبر 2263363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha