۱۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۳۳

رقابتهای بین المللی کاراته ترکیه؛

روحانی: در جام بسفر اهداف خاصی را دنبال می کنیم/ دنبال کسب نتیجه نیستیم

روحانی: در جام بسفر اهداف خاصی را دنبال می کنیم/ دنبال کسب نتیجه نیستیم

مربی تیم ملی کاراته گفت: جام بسفر با حضور برخی از بهترین های جهان در سطح فنی بالایی برگزار خواهد شد که ما اهداف خاصی را دنبال می کنیم و به دنبال نتیجه گرفتن نیستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاراته کشورمان که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی آماده می شود هفته گذشته برای حضور در یک اردوی مشترک و همچنین رقابتهای بین المللی جایزه بزرگ بسفر راهی ترکیه شده بود از فردا رقابتهای خود را در استانبول آغاز می کند. رقابتهایی که با حضور تیم های مطرح دنیا در سطح فنی بالایی برگزار خواهد شد.

حسین روحانی مربی این تیم در خصوص حضور تیم ملی در ترکیه به خبرنگار مهر گفت: برای سفر به ترکیه برنامه ریزی خاصی صورت گرفت و هدف ما قبل از هر چیز تمرین در شرایط متفاوت بود. شرایطی که هم به لحاظ محیطی و هم به لحاظ حریفان تمرینی از آنچه پیش از این تجربه کرده بودیم متفاوت بود و تا حدود زیادی هم به این هدف خود رسیدیم.

وی در خصوص مسابقات بسفر هم گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که به دنبال نتیجه نیستیم و شرایط تمرینی نفرات هم گویایی همین موضوع است که بدنها برای حضور در چنین مسابقات سطح بالایی آماده نیست. در چنین وضعیتی بابد عنوان کرد که حضور در اردو و بعد از مسابقاتی که با حضور برخی از بهترین های جهان برگزار می شود می تواند برای کاراته کاهای ما خیلی مهم باشد و ما در چنین شرایطی می توانیم از وضعیت نفرات خود بیشتر آگاهی پیدا کرده و بتوانیم برای مراحل بعدی اردوها برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم.

روحانی در پایان گفت: کار اصلی ما از سوم اردیبهشت ماه آغاز می شود و با برگزاری مسابقات انتخابی متعدد و گزینش نفرات اصلی، کار خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را به صورت منظم و هدفمند آغاز خواهیم کرد که نتایج همین اردو و مسابقات ترکیه در آینده خیلی به کار ما خواهد آمد.

رقابتهای بین المللی جایزه بزرگ ترکیه موسوم به جام بسفر از فردا در استانبول آغاز می‌شود.

کد خبر 2263986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha