۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸

دبیر جشنواره خبر داد؛

شرکت 400 شاعر در جشنواره شعر فجر 3 روز مانده به پایان مهلت

شرکت 400 شاعر در جشنواره شعر فجر 3 روز مانده به پایان مهلت

به گفته دبیر هشتمین جشنواره شعر فجر، در فاصله 3 روز مانده به مهلت شرکت در این جشنواره، حدود 400 شاعر آثارشان را به جشنواره ارسال کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالجبار کاکایی، دبیر جشنواره هشتم شعر فجر گفت: جشنواره شعر تا پایان هفته جاری نخستین نشست مطبوعاتی خود را خواهد داشت و در این نشست از پوستر جشنواره نیز رونمایی می‌شود.

کاکایی افزود: تاکنون حدود 400 شاعر آثارشان را به جشنواره ارسال کرده‌اند که این آثار در قسمت نمایش آثار در سایت جشنواره هشتم شعر عرضه شده است.

وی گفت: کمیته علمی برای تعیین گروه‌های داوری در چهار بخش شعر سنتی، شعر آزاد، شعر کودک و نوجوان و شعر محاوره امروز، 17 فروردین تشکیل جلسه می‌دهد. در حوزه شعر اقلیمی (بومی) نیز از وزارت ارشاد استان‌های مربوطه درخواست خواهیم کرد که داوری‌ها در همان مناطق انجام شود.

دبیر جشنواره شعر فجر ادامه داد: تاریخ پایان مهلت ارسال آثار 20 فروردین تعیین شده و تمدید آن منوط به تصمیم کمیته علمی است اما توصیه می‌کنم در فرصت باقی مانده، شاعران آثارشان را از طریق پست الکترونیک www.fpoem@farhang.gov.ir در سایت www.fpoem.ir ارسال کنند.

کاکایی اضافه کرد: چون یکی از بخش‌های رقابتی ما بخش کتاب است، شاعران می‌توانند دو جلد از آثار چاپ شده‌شان را که مربوط به سال‌های 90 تا 92 است به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان شهید مطهری، خیابان فجر، شماره 7، طبقه 6، کدپستی 1589743111 ارسال کنند.

به گفته وی، از صبح دیروز موج ارسال آثار و شرکت در جشنواره زیاد شده است و به طور میانگین هر دقیقه یک ایمیل توسط دبیرخانه دریافت می‌شود.

این شاعر یادآور شد: در چند روز گذشته یکی از خوانندگان هتاک آن سوی آب در گفتگویی که با رادیو آمریکا داشت از اینکه دعوت از یدالله رویایی برای حضور در جشنواره هشتم شعر به هم خورده، ابراز خشنودی کرد. در موضوع دعوت از رویایی همین را می‌توانم بگویم که برخی از سایت‌های خبری آب به آسیاب دشمن ریختند و بازی خوردند.

کد خبر 2264897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha