۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰

باقری در گفتگو با مهر:

تیم ملی فوتسال با تمام توان در جام ملت های آسیا حضور می‌یابد

تیم ملی فوتسال با تمام توان در جام ملت های آسیا حضور می‌یابد

قم - خبرگزاری مهر: مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی امسال با تمام توان در مسابقات جام ملت های آسیا به دنبال کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

دکتر قدرت الله باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: در حالی که 12 دوره از رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا می گذرد، کارنامه تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت ها نشان می‌دهد که ایران موفق ترین تیم فوتسال در تاریخ جام ملت های آسیا بوده است.

وی ادامه داد: کسب عنوان قهرمانی در 10 دوره از ادوار مختلف رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا نشان دهنده سلطه کامل فوتسال کشورمان بر قاره کهن دارد و قطعا حضور تیم ملی در سیزدهمین دوره این رقابت ها با انگیزه کسب یازدهمین قهرمانی خواهد بود.

باقری بیان داشت: قهرمانی های متوالی فوتسال کشورمان در مسابقات آسیایی موجب شده تا ایران همچنان بهترین تیم قاره کهن در رده بندی فدراسیون جهانی باشد و در بین تیم های برتر فوتسال جهان همواره بین 6 تیم اول تمام کشورهای دنیا قرار بگیرد که این مایه افتخار است.

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان اضافه کرد: در دوره قبلی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا که در کشور امارات در سال 2012 برگزار شد، متاسفانه تیم ملی فوتسال کشورمان با بدنشانسی در نیمه نهایی مغلوب تایلند شد و به بازی رده بندی رفت اما این بار هرگز اشتباهی نخواهیم کرد که قهرمانی از دست برود.

وی یاد‌آور شد: البته این موضوع کاملا طبیعی است که تمام تیم های حاضر در این رقابت ها در مقابل تیمی که دارنده بیشترین عنوان قهرمانی فوتسال آسیا است با تمام توان و انگیزه خود ظاهر شوند اما تیمی که قرار است به جام ملت ها برود ترکیبی از بهترین های فوتسال ایران است که سرشار از تکنیک، توانایی فردی و هوش و استعداد برای کارهای تاکتیکی هستند.

باقری با تایکد بر اینکه تیم ملی فوتسال آماده تکرار قهرمانی در سیزدهمین دوره جام ملت های آسیا است، ابراز داشت: با توجه به لیگ پویایی که به تازگی پشت سر گذاشته ایم تمام بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آمادگی کسب مجدد قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی فوتسال برای حضور موفق در مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا از هفتم فروردین ماه در تهران آغاز شده و تیم ملی تا قبل از شروع این بازی ها یک اردو و چند بازی تدارکاتی در کشور ازبکستان با تیم ملی این کشور خواهد داشت، همچنین در روسیه با دو تیم باشگاهی این کشور دیدار می کند و سپس راهی کشور ویتنام می شود تا انشاءالله با تمام توان برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کند.

کد خبر 2265210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha