۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۴۳

افتخاری به مهر خبر داد:

دستیار شمسایی به تیم فوتسال امید اضافه می‌شود

دستیار شمسایی به تیم فوتسال امید اضافه می‌شود

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از احتمال اضافه شدن مربی تیم دبیری تبریز به تیم فوتسال امید ایران خبر داد.

سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخاب شهاب سفال منش مربی دبیری تبریز به عنوان مربی تیم ملی، ضمن بیان مطلب فوق، گفت: خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی) خودش پیشنهاد داد سفال‌منش به عنوان مربی در تیم امید کار کند.

وی افزود: البته او هنوز نظر نهایی درباره سفال منش را نداده است. در صورت تایید نهایی خسوس، سفال منش به کادر فنی تیم امید اضافه خواهد شد. در تیم امید خسوس سرمربی است و مصطفی عمادی هم به عنوان مربی کار خواهد کرد. ضمن اینکه محمد هاشم زاده فقط در تیم ملی بزرگسالان فعالیت دارد و در صورت نیاز، به تیم امید هم اضافه خواهد شد.

افتخاری درباره آخرین شرایط تیم ملی قبل از سفر به ازبکستان و روسیه برای برگزاری بازی تدارکاتی، تاکید کرد: شیرینی و آجیل عید باعث شده بود بعضی از بازیکنان اضافه وزن پیدا کنند و از آمادگی دور شوند! با این حال آنها الان شرایط خوبی دارند و برای جام ملت‌ها آماده‌اند.

رئیس کمیته فوتسال با اشاره به مشکل خروجی چند بازیکن تیم ملی تاکید کرد: دو بازیکن ما به خاطر اینکه دانشجو هستند مشکلاتی در زمینه صدور ویزا داشته‌اند. البته تلاش کردیم این مشکلات برطرف شود. همچنین در صورتی که محمد کشاورز و قدرت بهادری مصدوم نباشند و بتوانند تیم ملی را همراهی کنند آنها به اردوی ازبکستان و روسیه می‌رسند.

کد خبر 2266983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha