۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۲۰

منوچهری: پرسپولیسی‌ها به من توهین کردند/ آشوبی: محرومیتم عمدی نبود

منوچهری: پرسپولیسی‌ها به من توهین کردند/ آشوبی: محرومیتم عمدی نبود

مهاجم تیم فوتبال راه آهن سورینت با گلایه از تماشاگران پرسپولیس گفت: وقتی در حال گرم کردن بودم تماشاگران پرسپولیس 45 دقیقه به من فحاشی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امین منوچهری بعد از تساوی تیم‌های راه آهن و پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر که فوتبال پاکی را به نمایش گذاشتیم و تا دقیقه آخر در این مسابقه برای جبران نتیجه تلاش کردیم.

وی همچنین درباره فحاشی تماشاگران پرسپولیس به این بازیکن گفت: وقتی در حال گرم کردن بودم تا به زمین بروم، تماشاگران پرسپولیس 45 دقیقه به من فحاشی کردند. البته دیگر چیزی مهم نیست. تماشاگران سرمایه‌های فوتبال ما هستند، چه از نوع استقلالی آن و چه از نوع پرسپولیسی.

همچنین فرزاد آشوبی دیگر بازیکن راه آهن درباره شائباتی که درباره محرومیتش وجود داشت، گفت: من در بازی قبل عمدا سه کارته نشدم. آنهایی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند با فوتبال آشنا نیستند. من در بازی قبلی استرس زیادی داشتم و به همین دلیل آن اتفاق افتاد. باز هم می‌گویم که محرومیتم عمدی نیست.

تیم فوتبال راه آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت که این بازی با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید.

 

کد خبر 2265449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha