۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۳۸

مهدی رجب‌زاده:

همه چیز برای پیروزی ذوب‌آهن مقابل داماش مهیا بود/ باید راه‌آهن را ببریم

همه چیز برای پیروزی ذوب‌آهن مقابل داماش مهیا بود/ باید راه‌آهن را ببریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: همه چیز برای پیروزی ذوب‌آهن مقابل داماش مهیا بود و من خوشحال هستم که در این بازی به پیروزی رسیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجب‌زاده عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: بازیکنان ما برای این پیروزی زحمت بسیاری کشیدند و تلاش کردند تا در این بازی به پیروزی برسیم اما همه بازیکنان توان خود را به کار گرفتند و پیروز شدند.

وی افزود: همه چیز برای پیروزی امروز آماده بود اما هیچ چیز به پایان نرسیده و تیم ما یک بازی دیگر پیش‌رو دارد و امیدوارم که در این بازی به پیروزی رسیده و بتوانیم بقای خود در لیگ برتر را تضمین کنیم.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به گلزنی در این بازی بیان داشت: خوشحال هستم که در پیروزی امروز تیمم تاثیرگذار بودم و افتخار من این است که برای تیم ذوب‌آهن گلزنی کرده و زمانی که پرچم این تیم بالاست، پرچم ما نیز بالا است.

وی پیرامون بازی هفته آینده تیمش مقابل راه‌آهن تهران ادامه داد: به هر حال راه‌آهن دغدغه کسب نتیجه در بازی آینده ندارد اما این تیم به دنبال این است که فوتبال پاک انجام دهد تا هیچ حرفی اطراف این تیم نباشد اما بازیکنان ما در دیدار امروز با غیرت بازی کرده و باید در بازی آینده نیز با غیرت بازی کنند.

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که تیم را در لیگ برتر نگه داریم و درباره ادامه کار با ذوب‌آهن، در آینده تصمیم‌گیری می‌کنم، هرچند که بارها گفته‌ام ذوب‌آهن خانه من است.

کد خبر 2265470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha