۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۴۹

محسن ایران‌نژاد:

استرس ذوب‌آهن برای دیدار با راه‌آهن کمتر شد/ بازی‌های پایانی مهم است

استرس ذوب‌آهن برای دیدار با راه‌آهن کمتر شد/ بازی‌های پایانی مهم است

اصفهان – خبرگزاری مهر: استرس ذوب‌آهن برای دیدار با راه‌آهن کمتر شد و امیدوارم که در بازی آینده نیز بقای تیم در لیگ برتر را قطعی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ایران‌نژاد عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره بازی امروز اظهار داشت: به نظر من این مسابقه یک دیدار خیلی سنگین بود و به نسبت بازی‌های اخیر، این بازی از فشار بیشتری برای دو تیم همراه بود.

وی افزود: ما برای این مسابقه فشار و استرس بسیاری داشتیم اما خوشحال هستم که در این بازی خوب بازی کردیم و نتیجه گرفتیم و خوب بازی کردن ما با پیروزی همراه شد.

مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به بازی پیش‌روی ذوب‌آهن گفت: 3 بازی پایانی برای تیم ما از اهمیت بسیاری برخوردار بود اما متاسفانه ما در دیدار با صبا نتیجه نگرفتیم و باید در دیدار با راه‌آهن این مسئله را جبران کنیم.

وی گفت: ما باید در دیدار پایانی برای پیروزی به میدان برویم اما اگر در دیدار با راه‌آهن مثل دیدار با داماش بازی کنیم و استرس کنار برود، همه چیز خوب می‌شود.

ایران‌نژاد با بیان اینکه ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری بوده و امیدوار هستم که در لیگ بماند، خاطرنشان کرد: همه سرمربیان تیم برای ما زحمت کشیدند اما در بازی‌های اخیر ما استرس داشتیم و در حال حاضر استرس ما برای دیدار با راه‌آهن کمتر شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای فصل آینده در ذوب‌آهن می‌ماند یا خیر، گفت: من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم اما همه چیز به پایان فصل باز می‌گردد و در پایان فصل همه چیز مشخص می‌شود.

 

کد خبر 2265480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha