۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۲۰

«گنجشکک اشی‌مشی» به دنبال زمان مناسب اکران

«گنجشکک اشی‌مشی» به دنبال زمان مناسب اکران

به گفته تهیه‌کننده «گنجشکک اشی‌مشی» زمان اکران این فیلم که در ژانر سینمای کودک و نوجوان ساخته شده است، هنوز مشخص نیست.

وحید نیکخواه‌آزاد، کارگردان سینما و تهیه‌کننده فیلم «گنجشکک اشی‌مشی» که خود نیز کارگردانی یکی از سه اپیزود این فیلم را برعهده دارد در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد زمان اکران این فیلم توضیح داد: هنوز زمان اکران این فیلم مشخص نشده است.

وی افزود: در حال رایزنی با سازمان سینمایی و شورای صدور پروانه نمایش هستم تا زمانی مناسب و سینماهای خوبی برای اکران بیابیم.

نیکخواه‌آزاد در پاسخ به این که آیا فیلم برای اکران عمومی تدوین مجدد می‌شود؟ گفت: تدوینی که در جشنواره فیلم فجر بود بازخورد بهتری نسبت به نسخه‌ای که در جشنواره فیلم کودک اصفهان نمایش دادیم، داشت پس این نسخه را برای اکران آماده خواهیم کرد.

«گنجشکک اشی‌مشی» را وحید نیکخواه آزاد، غلامرضا رمضانی و مسعود کرامتی کارگردانی ‌کرده‌اند که نویسندگی آن بر عهده نیكخواه‌آزاد بود.

فیلم «گنجشکک اشی‌مشی» یک فیلم سه اپیزودی است که برای بار اول در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان به نمایش درآمد و بعد با تدوینی متفاوت به جشنواره فیلم فجر سال پیش راه یافت.

سروش صحت، نگار عابدی، مسعود کرامتی، پوریا ایمانی، خشایار قهرمانی، یکتا ناصر، لیلا زارع، کیمیا حسینی، حسن پورشیرازی، فاطمه گودرزی، شیوا ابراهیمی، کاوه احمدی، ارشیا صادقی، و نگار نیکخواه آزاد در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 اپیزود اول فیلم «گنجشکک اشی مشی» به نام «نفس» درباره نسیبه است که با آزاد شدن شوهرش از زندان مجبور است دخترش را که سال‌ها پیش به سپیده واگذار کرده است، پس بگیرد.

اپیزود دوم این فیلم به نام «مرا بشنو» درباره نرگس دختر ناشنوای پانزده ساله ای است که نوجوانی موفق و مورد توجه همه است اما پدرش قصد دارد او را به اجبار به عقد علیرضا درآورد و این ازدواج اجباری به معنی فرو ریختن کاخ آرزوهای نرگس است.

اپیزود سوم فیلم «گنجشکک اشی مشی» به نام «بن بست» درباره جلیل، نوجوان 15 ساله ای است که پس از سه سال زندان بودن از کانون اصلاح و تربیت آزاد می‌شود اما نمی‌تواند ردی از مادرش که خود را از او مخفی می‌کند، بیابد.

کد خبر 2265845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha