۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱

نسبت به جشنواره فیلم کودک

نسخه متفاوتی از «گنجشکک اشی مشی» در فجر به نمایش درمی آید

نسخه متفاوتی از «گنجشکک اشی مشی» در فجر به نمایش درمی آید

تهیه کننده «گنجشکک اشی مشی» از حضور یک نسخه متفاوت از این فیلم در جشنواره فجر نسبت به نسخه ای که در جشنواره فیلم کودک به نمایش درآمد، خبر داد.

وحید نیکخواه آزاد تهیه کننده این فیلم به خبرنگار مهر گفت: نسخه جدیدی از فیلم برای حضور در فجر آماده شده و آنچه مخاطبان در جشنواره فیلم فجر می بینند نسبت به جشنواره کودک تغییراتی دارد. حدود 7 دقیقه از فیلم کوتاه شده و "گنجشکک اشی مشی" دوباره صداگذاری می شود. همچنین در زمان جشنواره فیلم کودک موسیقی فیلم انتخابی بود اما هم اکنون پویا پورامین ساخت موسیقی را انجام داده است.

وی افزود: از این رو این نسخه جدید کمی متفاوت تر است و تا 10 روز دیگر آماده نمایش خواهد شد.

"گنجشکک اشی مشی" یک فیلم اپیزودیک است با عناوین مرا بشنو، نفس، بن بست که به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد، غلامرضا رمضانی و مسعود کرامتی ساخته شده است.

در این اپیزود اول سروش صحت، نگار عابدی، مسعود کرامتی و دو بازیگر نوجوان به نام‌های پوریا ایمانی و خشایار قهرمانی بازی می‌کنند و داستان درباره جلیل، نوجوان 15 ساله‌ای است که پس از سه سال زندان بودن از کانون اصلاح و تربیت آزاد می‌شود اما نمی‌تواند ردی از مادرش که خود را از او مخفی می‌کند، بیابد.

اپیزود دوم با بازی یکتا ناصر، لیلا زارع و کیمیا حسینی درباره نسیبه است که با آزاد شدن شوهرش از زندان مجبور است دخترش را که سال‌ها پیش به سپیده واگذار کرده است، پس بگیرد.

اپیزود سوم هم با بازی حسن پورشیرازی، فاطمه گودرزی، شیوا ابراهیمی، کاوه احمدی، ارشیا صادقی و نگار نیکخواه آزاد درباره نرگس دختر ناشنوای پانزده ساله ای است که نوجوانی موفق و مورد توجه همه است اما پدرش قصد دارد او را به اجبار به عقد علیرضا درآورد و این ازدواج اجباری به معنی فرو ریختن کاخ آرزوهای نرگس است.

کد خبر 2213870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha