۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰

تیموری در گفتگو بامهر:

چهارمین تله‌فیلمم را می‌سازم/ میدان دادن به جوان‌ها برای نجات از کلیشه‌ها

چهارمین تله‌فیلمم را می‌سازم/ میدان دادن به جوان‌ها برای نجات از کلیشه‌ها

یوسف تیموری که می‌گوید امسال چهارمین تله فیلم خود را خواهد ساخت، تنها راه فرار از کلیشه‌هایی که تلویزیون دچار آن شده را میدان دادن به جوان‌ها می‌داند و در این عرصه «کرکره» را موفق ارزیابی می‌کند.

يوسف تيموری بازیگر طنز تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آثار طنز تلویزیون در سال جدید اظهار کرد: در مجموع ایام نوروز را در سفر و مشغول کار بودم و نتوانستم زیاد تلویزیون تماشا کنم، اما از آنجا که خودم اکثرا در کارهای طنز حضور داشتم چند قسمت از هر مجموعه طنز را دیدم و معتقدم که همگی‌شان خوب کار کردند.

وی افزود: در سال‌های اخیر فضای طنزها در تلویزیون رو به کلیشه رفته است و به عقیده من تنها چیزی که می‌تواند این دست کارها را از تکرار نجات دهد حضور گروه‌هاى جوان و تازه نفس است چون به هر حال خود ما هم روزى جوان بوديم و به ما ميدان دادند تا توانستيم توانايى‌هاى خود را بروز دهيم.

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» ادامه داد: به عنوان مثال امسال من به طور اتفاقى چند قسمتى از طنزى را ديدم كه چهره‌هاى جديد و تئاترى در آن بودند با نام «كركره» كه معتقدم كار متفاوت و خوبى بود و مخاطب خود را داشت.

وی درباره ويژگى‌هاى اين كار اظهار کرد: تنها چند قسمت از اين كار را بيشتر نتوانستم ببينم اما مهم‌ترين ويژگى آن همين حضور چهره‌هاى جديد و تئاترى در کنار استفاده از متن‌ها و سوژه‌های جدید اجتماعی بود.

بازیگر سریال «دست بالای دست» تأکید کرد: اميدوارم اينطور كارها در تلويزيون ادامه داشته باشد تا به هر حال هم نيروهاى تازه نفس وارد عرصه طنز شوند و هم مخاطبان كارهاى جدیدترى ببينند. اعتماد به نیروهای جوان برای تلویزیون سرمایه خواهد بود.

تیموری همچنین درباره كارهاى آتى خود توضیح داد: اواخر سال گذشته در تله فيلمى به كارگردانى محمد درمنش بازى كردم و امسال هم قصد دارم چهارمين تله فيلم خود را كارگردانى كنم.

کد خبر 2265887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha