۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۵۴

برزگرزاده:

گردشگری پایدار رونق بیشتری به بوشهر می‌بخشد/ تبدیل پارک لیان به مرکز تفریحی توریستی

گردشگری پایدار رونق بیشتری به بوشهر می‌بخشد/ تبدیل پارک لیان به مرکز تفریحی توریستی

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس شورای شهر بوشهر گفت: باید با جذب گردشگری پایدار رونق بیشتری به شهر ببخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالخالق برزگرزاده پیش از ظهر دوشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر بوشهر ضمن تشکر از عوامل شهرداری برای برگزاری خوب تسهیلات نوروزی گفت: حضور چشمگیر هموطنان در بوشهر فرصتی نتیجه بخش برای استان بوده و گردشگری سرمایه ای است که همه برای به دست آوردنش تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه گردشگری به عنوان توسعه ای پایدار می تواند شهر بوشهر را گسترش دهد افزود: پس از اتمام تعیلات نوروزی هم اکنون باید به مدت 9 ماه میزبان مهمانان دیگر در شهر بوشهر بوده و فضا را به گونه ای فراهم کرده تا ورود گردشگران سبب رونق شهر شود.

رئیس شورای شهر بوشهر ادامه داد: باید به دنبال جذب گردشگری پایدار بوده و زمینه را به گونه ای فراهم کرده تا گردشگران بتوانند در طول سال از امکانات استفاده کنند.

تبدیل پارک لیان به مرکز تفریحی توریستی

برزگرزاده تصریح کرد: یکی از راه‌های جذب گردشگر پارک لیان بوده که باید با استفاده از جذب سرمایه گذار این مکان را به یک مرکز تفریحی توریستی برای معرفی استان تبدیل کنیم.

رئیس شورای شهر بوشهر خاطر نشان کرد: هشتم اردیبهشت ماه گروهی از سرمایه گذاران ترکی وارد استان شده و مسئولین استانی باید از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و تدابیری جامع بیندیشند.

برزگر زاده اضافه کرد: از سرمایه گذاران داخلی دعوت کرده برای توسعه و آبادانی شهر پیشقدم شده و در این مسئله مهم گامی بردارند.
 

کد خبر 2265990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha