۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۲۷

بهروز سلطانی در گفتگو با مهر:

صاحبان اصلی پرسپولیس پیشکسوتان هستند نه افرادی دیگر

صاحبان اصلی پرسپولیس پیشکسوتان هستند نه افرادی دیگر

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات اخیر در این باشگاه تاکید کرد: صاحبان اصلی باشگاه پرسپولیس پیشکسوتان آن هستند و کسانی که قصد خرید آن را دارند، باید با پیشکسوتان هماهنگ باشند.

بهروز سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مطالبی که امروز در رسانه‌های ورزشی منتشر شده بود، ضمن بیان مطلب فوق بیان کرد: در همه روزنامه‌های امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس و اعضای کادر فنی مدعی بودند که دست‌هایی در کار است تا این تیم به نتیجه نرسد.

وی ادامه داد: از سال 60 تا حال پیشکسوتان باشگاه به هر شکل که شده، این تیم را پیش برده‌اند اما حالا برای باشگاه پرسپولیس صاحب پیدا شده است. من نمی‌خواهم به کسی تهمت بزنم ولی در این سال‌ها هر مدیری که آمد 10 یا 15 میلیارد تومان بدهی برای باشگاه باقی گذاشت و رفت. با این حال باید تاکید کنم که باشگاه پرسپولیس مال پیشکسوتان است و سند دیگری برای کسی ندارد.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: روز یکشنبه اشک 30 میلیون هوادار را دیدیم. باید عنوان کنم که بازیکن حق دارد که حق خود را بخواهد. آنها پول نگرفته‌اند و باید به فکر زندگی خود باشند. آنها هم خیلی زود به پیشکسوت تبدیل می‌شوند و به فکر آینده خود هستند.

سلطانی در خصوص فروش باشگاه پرسپولیس گفت: به عنوان نایب رئیس هیات مدیره پیشکسوتان پرسپولیس می‌گویم گروهی که قرار است باشگاه را خریداری کند بهتر است با پیشکسوتان هماهنگ باشد در غیر اینصورت پرسپولیس ضربه خواهد خورد.

 

کد خبر 2266016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha