۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹

هروی در گفتگو با مهر:

قضاوت داوران مانع نتیجه‌گیری بهتر کاراته ایران شد/ کادر فنی پاسخگوی نتایج است

قضاوت داوران مانع نتیجه‌گیری بهتر کاراته ایران شد/ کادر فنی پاسخگوی نتایج است

مربی تیم ملی کاراته گفت: رقابتهای بین المللی ترکیه در سطح فنی بالایی برگزار شد ولی قضاوت ضعیف داوران همه چیز را تحت شعاع قرارداد تا نتوانیم بهتر از این نتیجه بگیریم.

شهرام هروی بعد از بازگشت تیم ملی کاراته ایران از مسابقات بین المللی ترکیه ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: هدف ما از سفر به ترکیه حضور در یک کمپ تمرینی و برگزاری یک دوره تمرینی فشرده و سطح بالا با حریفان جهانی بود که به خواسته خود رسیدیم و در رقابتهای جام بسفر نیز به دنبال کسب نتیجه نبودیم.
 
وی ادامه داد: در رقابتهای ترکیه تیم های خوبی از جمله آذربایجان، صربستان و خود ترکیه حضور داشتند و رقابت نزدیک به 45 کاراته کا در یک وزن برای رقابت در یک تورنمنت آمار خوبی است و برای اعضای تیم ما که بعد از یک دوره تمرینی فشرده به روی تاتامی رفتند میدان مناسبی بود تا بتوانیم با وضعیت بدنی آنها بیشتر آشنا شده و با استفاده از دستاوردهای همین رقابتها برنامه ریزی کنیم. 
 
هروی ادامه داد: دو میدان سخت و دشوار بازیهای آسیایی و قهرمانی جهانی را پیش رو داریم و کاراته کاهای ما باید حضور در تورنمنت هایی را تجربه کنند که بتوانند با جدی ترین رقبا پیکار کرده و با هرنوع داوری آشنا شوند تا در نهایت به هدف خود که همان موفقیت در دو میدان مهم پیش روست دست پیدا کنند. 
 
مربی تیم ملی در خصوص نتیجه نگرفتن برخی نفرات تیم ملی در جام بسفر گفت: این درست که ما در این مسابقات به دنبال نتیجه نبودیم ولی قضاوت داوران نتیجه مستقیم در شکست برخی نفرات ملی پوش ما داشت ، مهدیزاده ، سمندر و پورشیب به همین نوع داوریها باختند. مدال طلای کمیته تیمی را نیز قضاوت ضعیف داوران از ما گرفت. قصد توجیه ندارم و بدون شک کادر فنی پاسخگوی نتایج تیم ملی است ولی نباید از عواملی که در کسب نتایج تاثیر گذار است بسادگی گذشت. 
 
هروی در پایان گفت: برنامه اصلی تیم ملی از سوم اردیبهشت ما و بعد از برگزاری مسابقات انتخابی آغاز خواهد شد و در این بین هر تورنمنتی که بتواند به تیم ملی کمک کند و شرایط مالی فدراسیون اجازه دهد در آن شرکت خواهیم کرد.
 
تیم ملی کاراته ایران  بعد از حضور در کمپ تمرینی ترکیه و جام بسفر با کسب یک نشان طلا، سه نقره و سه برنز به تهران بازگشت.
کد خبر 2266382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha