۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵

برنامه های هفته هنر انقلاب آذربایجان شرقی اعلام شد

برنامه های هفته هنر انقلاب آذربایجان شرقی اعلام شد

تبریز- خبرگزاری مهر: برنامه های هفته هنر انقلاب توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مهمترین برنامه های حوزه هنری آذربایجان شرقی در این هفته گفت: دیدار مسئولان و هنرمندان با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی و عطرآگینی مزار شهدا توسط هنرمندان، دیدار هنرمندان با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران از مهم ترین برنامه های هفته هنر انقلاب آذربایجان شرقی است.

میلانی در ادامه اضافه کرد: پخش میزگردی تحت عنوان شهید آوینی و هنر انقلاب از مرکز سیمای استان، برگزاری گردهمایی کانون های مساجد و پخش فیلم های مرتبط با شهید آوینی و برگزاری ورک شاپ های تخصصی، برگزاری شب های شعر با موضوع شهید آوینی و هنر انقلاب در شهرستان های استان، برگزاری همایش شهید آوینی در دانشگاه هنر تبریز از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی همچنین در ادامه گفت: فضاسازی شهر با همکاری شهرداری، توزیع زندگی نامه شهید آوینی در اماکن فرهنگی و هنری از جمله بقاع متبرکه امام زادگان در این هفته خبر داد.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی بیان کرد: بر اساس توافقاتی که با سازمان ورزش و جوانان به عمل آمده است، مقرر شده تمامی مسابقاتی که این سازمان در هفته هنر انقلاب برگزار می کند تحت عنوان "جام شهید آوینی "برگزار شود.

میلانی در پایان اظهار داشت: امیدواریم از طریق هنر و زبان هنر بتوانیم اندیشه های سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی و فرهنگ ایثار و شهادت را به لایه های مختلف جامعه تسزی بخشیم.

کد خبر 2266531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha