۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰

برای میزبانی سمپوزیوم بین المللی؛

نشست مسئولان انستیتو کشتی و تربیت بدنی دانشگاه تهران

نشست مسئولان انستیتو کشتی و تربیت بدنی دانشگاه تهران

مسئولان انستیتو بین المللی کشتی ایران برای برگزاری نخستین سمپوزیوم بین‌المللی علم و كشتی، همکاری و تعاملات تازه ای را با دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران آغازکرده است.

سید جواد رفوگر رئیس انستیتو بین المللی کشتی ایران در خصوص این همکاری به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اهداف و برنامه های انستیتو در نطر داشتیم نخستین سمپوزیوم بین المللی علم و کشتی را در تهران برگزار کنیم که خوشبختانه این خواسته محقق شد و ما باید طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه و همزمان با رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در تهران، میزبان این سمپوزیوم باشیم.

وی تصریح کرد: این سمپوزیوم بین‌المللی زیر نظر انستیتو بین‌المللی كشتی ایران و با هماهنگی كمیسیون علمی فیلا برگزار می شود که در این راستا تعاملاتی هم با دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران خواهیم داشت.

بنا بر این گزارش، رئیس انستیتو بین‌المللی كشتی و مسئولان این مركز علمی به تازگی بازدیدی از امكانات آمفی تئاتر دانشكده تربیت بدنی دانشگاه تهران بعمل آوردند. در این بازدید، علی اكبر نژاد قهرمان اسبق كشتی و معاون مالی، اداری و پشتیبانی دانشكده تربیت بدنی نیز در خصوص برگزاری سمپوزیوم علم و کشتی با مسئولان انستیتو بین المللی کشتی ایران به بحث و تبادل نظر پرداخت.

مسئولان انستیتو كشتی از امكانات دانشكده تربیت بدنی دانشگاه تهران و سالن برگزاری همایش ها نیز بازدید كردند که در خاتمه مقرر شد انستیتو بین‌المللی كشتی در مورد برگزاری این همایش بزرگ علمی اقدامات و تدارکات لازم را پیش بینی کند.

 

کد خبر 2267343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha